18 квітня 2018 року на базі кафедри теорії та методик дошкільної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка в рамках діяльності науково-навчальних лабораторій університетів:
- науково-навчальна лабораторія «Теоретико-методологічні засади дошкільної освіти» кафедри теорії та методик дошкільної освіти (зав. лабораторією – к. п. н., доц. Бабюк Т. Й.), наукова лабораторія «Теорія і практика початкової освіти» (зав. лабораторією – к. п. н., доц. Гудима Н. В.) Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка;
- науково-навчальна лабораторія «Інноваційних педагогічних рішень» кафедри початкової освіти, природничих і математичних дисциплін та методик їх викладання Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка (зав. лабораторією – д. п. н., проф. Федій О. А.);
- творча навчально-наукова лабораторія «Гірські школи Українських Карпат» ДВНЗ Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (зав. лабораторією – к. п. н., доц. Червінська І. Б.);
- науково-дослідна лабораторія грінченкознавства Київського університету імені Бориса Грінченка (зав. лабораторією – д. п. н., доц. Богданець-Білоскаленко Н. І.),
за участі завідувачів лабораторій відбувся науково-практичний семінар «Інноваційні педагогічні рішення: реалії та перспективи Нової української школи», на якому обговорювались актуальні проблеми історичного розвитку та становлення вітчизняної педагогічної думки, актуальні питання дошкільної, початкової та професійної освіти в умовах НУШ». Стратегічним напрямом розвитку вітчизняної педагогічної думки визначені пріоритети вільної, гармонійної, національно та культурно ідентичної особистості усіх суб’єктів педагогічного процесу. Обговорено окремі напрями співпраці науково-навчальних та науково-дослідних лабораторій чотирьох закладів вищої освіти та укладено меморандум про подальшу співпрацю.