ВІДБУЛАСЬ ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ»

ВІДБУЛАСЬ ІV МІЖНАРОДНА
НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ
«АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ
І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ»

17 – 18 квітня 2018 року на базі кафедри теорії та методик дошкільної освіти проведено ІV Міжнародну  науково-практичну конференцію «Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти».

Співорганізаторами виступили Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Рівненський державний гуманітарний університет, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника.

У конференції взяло участь понад 240 науковців, методистів, учителів, вихователів-методистів із різних регіонів України (м. Бердянськ, м. Біла Церква, м. Вінниця, м. Глухів, м. Дрогобич, м. Житомир, м. Івано-Франківськ, м. Ізмаїл, м. Кам’янець-Подільський, м. Київ, м. Кропивницький, м. Луцьк, м. Львів, м. Мукачево, м. Переяслав-Хмельницький, м. Полтава, м. Рівне, м. Тернопіль, м. Умань, м. Херсон, м. Хмельницький, м. Черкаси, м. Чернівці, м. Чернігів) та із зарубіжжя (Бельгія, Білорусь (м. Жодіно, м. Мінськ), Молдова (м. Комрат), Німеччина (м. Золинген), Польща (м. Люблін),Чехія (м. Брно)).

Працювали такі секції:

  1. Проблеми наступності в умовах підготовки дітей п’ятирічного віку до навчання у початковій школі.
  2. Наступність у дошкільній і початковій освіті в педагогічній теорії та практиці.
  3. Проблеми підготовки педагога, здатного забезпечити наступність в умовах модернізації дошкільної і початкової освіти.
  4. Психолого-педагогічні умови наступності в процесі навчання та виховання дошкільників та молодших школярів.
  5. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти в умовах інклюзії.

За результатами конференції планується видання збірника «Педагогічна освіта: теорія і практика» (вип. 24), який внесено до Переліку наукових фахових видань України з педагогічних наук і до міжнародної науково-метричної бази Index Copernicus та збірника матеріалів конференції «Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти».

 

 

 

Comments are closed.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial