Газіна Ірина Олександрівна
orcid.org/0000-0002-1730-417X
Google Scholar
Посада доцент кафедри теорії та методик дошкільної освіти
Науковий ступінь кандидат педагогічних наук
Вчене звання доцент
На кафедрі працює з 2006 року.
Закінчила педагогічний факультет Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету за спеціальністю «Початкове навчання та музичне виховання» та здобула кваліфікацію «Вчитель початкових класів та музики» (1998); педагогічний факультет Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка за спеціальністю «Дошкільне виховання» та здобула кваліфікацію «Вихователь дітей дошкільного віку, організатор дошкільного виховання» (2009).
Закінчила цільову аспірантуру в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова за спеціальністю 13.00.08 – дошкільна педагогіка (2003-2006). Захистила дисертаційне дослідження з теми: «Формування першооснов національної самосвідомості у дітей старшого дошкільного віку засобами української народної музики» на здобуття наукового ступеня
кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.08 – дошкільна педагогіка (2008).
Вчене звання доцента кафедри педагогіки та методик дошкільної та початкової освіти присвоєно 2012 р.
Керує написанням курсових, дипломних робіт, науково-дослідною роботою, педагогічною практикою студентів факультету.
Викладає дисципліни: «Організація управління дошкільною освітою», «Теорія та методика музичного виховання», «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень», «Інноваційні педагогічні технології в дошкільній освіті», «STREAM-освіта дітей дошкільного віку».
Коло наукових інтересів: актуальні тенденції у підготовці майбутніх вихователів ДНЗ; інноваційні педагогічні технології в дошкільній освіті; особистісно-орієнтоване навчання дітей дошкільного віку.
Опубліковано 33 наукові та навчально-методичні праці, у тому числі 4 навчально-методичні посібники, 28 статей, із них 15 – у наукових фахових виданнях, 1 стаття – у збірнику, зареєстрованому у міжнародній наукометричній базі Index Copernicus.