Home » Основні публікації 2020-2024

Основні публікації 2020-2024

  1. Nataliia Kanosa, Iana Chaika, Inna Lytvynova, Tetiana Yakovyshyna, Valentyna M. Uspenska (2020) APPLICATION OF THE FORM OF TRAINING AS A TECHNOLOGY OF ACTIVE LEARNING IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS. JCR, 7 (12), 1244–1247. Закордонне періодичне видання. https://drive.google.com/file/d/1eiIPscMRTO-ZvPssePtuQTFAIKZW9uKz/view
  2. Каньоса Н. Г. Ціннісно-смислова регуляція особистості у сфері професійних досягнень // Педагогічна освіта : теорія і практика : збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н. В.]. Вип.28 (1-2020). Київ : Міленіум, 2020. С. 254–264. (Index Copernicus), категорія Б.  http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/view/207194 
  3. Kanosa, N., Chaika, I., Lytvynova, I., Yakovyshyna, T., Uspenska. V. M. & Kostiuk, D. (2020) EVALUATION OF THE APPLICATION OF TRAINING IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS AS A TECHNOLOGY OF ACTIVE LEARNING. SRP, 11 (10), 199–202. doi:10.31838/srp.2020.10.33 (Scopus) https://www.sysrevpharm.org/abstract/evaluation-of-the-application-of-training-in-higher-education-institutions-as-a-technology-of-active-learning-65965.html
  4. Каньоса Н.Г. Подготовка будущих педагогов к работе с дезадаптированными детьми. «Ştiinţă, educaţie, cultură», conferinţă ştiinţifico-practică internaţională (2020; Chişinău) = Международная научно-практическая конференция «Наука, образование, культура»: Сб. статей. / науч. ком.: Захария С. К. (председатель) [и др.]. Комрат: КГУ, 2020. Т.3. С.326–331. Закордонне видання. https://kdu.md/images/Files/sbornik-statey-29-2020–3.pdf
  5. Каньоса Н. Г. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до забезпечення творчого розвитку дітей // Педагогічна освіта : теорія і практика : збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 30 (1-2021). Київ : Міленіум, 2021. С. 227–240. (Index Copernicus), категорія Б. http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/view/234615
  6. Теорія та методика співпраці закладів дошкільної освіти з родинами: навчально-методичний посібник. [Електронний ресурс] / авт.-упор. Н.Г. Каньоса, Т.Й. Бабюк. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. 290 с. http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6382
  7. Бабюк Т.Й., Каньоса Н.Г., Вашак О.О. Організація просвітницької діяльності в закладі дошкільної освіти : навч.-метод. посіб. Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О.В., 2021. 120 с. http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6011
  8. Методика виховання та розвитку дітей раннього віку : навч.-метод. посіб. / авт.-упор. Н. Г. Каньоса, Т. Й. Бабюк, І. Л. Пукас. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2021. 268 с. http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6009
  9. Бабюк Т.Й., Каньоса Н.Г. Організація просвітницької діяльності в закладі дошкільної освіти. // Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті модернізації змісту освіти : колективна монографія / за ред.: Н.В. Бахмат, Н.В. Гудими. Київ : Міленіум, С. 5-55. Колективна монографія. https://drive.google.com/file/d/1jfCUIyzFZ4p-6sKA-08HgMM6F3m4WMyr/view?usp=sharing
  10. Канеса Н.Г., Гордійчук М.С. Актуальність розвитку soft skills у реалізації індивідуальної освітної траєкторії майбутніх фахівців дошкільної освіти // Гуманізація навчально-виховного процесу: Збірник наукових праць / ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» [гол. ред. С.А. Саяпіна] Вип.1 (101) 2022. Краматорськ : ЦТРІ «Друкарський дім», 2022. С. 56–67. Фахове видання, категорія Б. https://doi.org/10.31865/2077-1827.1(101)2022.264940  http://gnvp.ddpu.edu.ua/article/view/264940
  11. Формування базових якостей особистості дитини дошкільного віку : навч.-метод. посібник / авт.-упор. І.Л.Пукс, Н.Г.Каньоса, Т.Й.Бабюк. Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О.В., 2023. 131 с.  http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7496
  12. Методичні рекомендації до написання та захисту кваліфікаційних робіт зі спеціальності 012 Дошкільна освіта : навч.-метод. посібник / укладачі Н.Г. Каньоса, Т.Й.Бабюк. Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О.В., 2023. 146 с. http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7495
  13. Технології формування Soft Skills в системі професійної підготовки педагога : навчальний посібник / Т.Й.Бабюк, Н.Г. Каньоса, С.М.Бабюк. Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О.В., 2023. 222 с.  http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7499
  14. Каньоса Н.Г., Комарніцька Л.М. Психологічні аспекти організації ігрової діяльності дітей дошкільного віку // Габітус. Вип. 48. 2023. С. 71–75. (Index Copernicus), категорія Б. http://habitus.od.ua/journals/2023/48-2023/12.pdf 
  15. Tetiana Potapchuk, Galyna Boryn, Ivanna Pukas, Nataliia Kanosa, Tetiana Babiuk, Mariana Hordiichuk (2023) Technology of Training of Future Teachersof Preschool Education Institutions to Work with Creatively Gifted Children. Khazar Journal of Humanities and Social Sciences. 26(4), 145-174. (Web of Sciencе). https://ejournal.khazar.org/index.php/kjhss/article/view/124 
  16. Потапчук Т.В., Пукас І.Л., Каньоса Н.Г. Співпраця педагога з батьками у змісті полікультурного виховання дітей // Інноватика у вихованні:зб. наук. пр. Вип. 18. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт.ун-т; упоряд.: О.Б.Петренко. Рівне: РДГУ,  2023. С. 137-144. (Index Copernicus), категорія Б. https://ojs.itup.com.ua/index.php/iiu/article/view/572  
  17. Tsukanova, N., Kanosa, N., Hordiichuk, M., Popovych, O., & Kotelianets, N. (2023). The transformation of the training of preschool educators in the digital age. Amazonia Investiga, 12(72), 31-44. (Web of Sciencе) https://doi.org/10.34069/AI/2023.72.12.3
  18. Бабюк Т.Й, Каньоса Н.Г. Проєктна діяльність як форма взаємодії педагогів закладів дошкільної освіти та сім’ї // Актуальні питання у сучасній науці. Київ: Видавнича група «Наукові перспективи». Вип. № 6(24) 2024. С. 708-719. Категорія Б.  https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-6(24)-708-719
  19. Бабюк Т.Й, Каньоса Н.Г. Специфіка та зміст інтерактивних форм методичного супроводу педагогів закладів дошкільної освіти // Вісник науки та освіти. Київ: Видавнича група «Наукові перспективи». Вип. № 5(23) 2024. С. 687-702. Категорія Б. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-5(23)-687-701
  20. Потапчук Т.В, Пукас І.Л., Каньоса Н.Г. Педагогіка партнерства як чинник формування ефективної взаємодії учасників освітнього процесу // Вісник науки та освіти. Київ: Видавнича група «Наукові перспективи». Вип. № 7(25) 2024. С. 983-992. Категорія Б. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-7(25)-983-992
  21. Бабюк Т.Й., Каньоса Н.Г., Газіна І.О. Формування управлінської культури керівника закладу дошкільної освіти // Вісник науки та освіти. Київ: Видавнича група «Наукові перспективи». Вип. № 7(25) 2024. С. 601-614. Категорія Б.  https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-7(25)-601-614
  22. Методичні рекомендації з практичної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта галузі знань 01 Освіта / Педагогіка : навчально-методичний посібник [Електронний ресурс] / уклад. Н.Г. Каньоса, Т.Й.Бабюк. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 240 с.  http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8154
  23. Цифрові технології в дошкільній освіті: навчально-методичний посібник [Електронний ресурс] / авт.-упор. Т.Й. Бабюк, І.Л. Пукас, Н.Г. Каньоса, Л.Л. Галаманжук,. Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О.В., 2024. 122 с.  http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8215
  24. Методичний супровід освітньої діяльності в закладі дошкільної освіти: навчально-методичний посібник для здобувачів вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта / автори-упорядники: Т.Й. Бабюк, Н.Г. Каньоса, Н.Б. Лазарович. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2024. 152 с.  http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8214
  25. Психолого-педагогічні основи керівництва особистісним розвитком дітей: навчально-методичний посібник [Електронний ресурс] / Укладачі: Н.Г.Каньоса, Т.Й.Бабюк. Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О.В., 2024. 198 с.   http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8213
  26. Каньоса Н.Г., Бабюк Т.Й. Організація психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного віку на основі партнерської взаємодії між суб’єктами педагогічного процесу закладу дошкільної освіти // Вісник науки та освіти. Київ: Видавнича група «Наукові перспективи». Вип. № 8(26) 2024. С. 982-995. Категорія Б. http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/14577/14647  https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-8(26)-982-995  

Ми в соціальних мережах

Instagram

Facebook