Home » Основні публікації 2020-2024

Основні публікації 2020-2024

  1. Пукас І.Л. Сучасні тенденції та проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців з дошкільної освіти у психолого-педагогічній літературі // Педагогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 28 (1-2020). Київ: Міленіум, 2020. С. 368−377. (Index Copernicus, категорія Б). http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/view/207436
  2. Пукас И.Л. Особенности развития профессиональной компетентности современного педагога дошкольного образования // Международная научно-практическая конференция «Наука, образование, культура»: Сборник статей / науч. ком.: Захария С.К. (председатель) [и др.]. Комрат: КГУ, 2020. С. 543–547. Закордонне видання
  3. Пукас І.Л. Основи саморозвитку професійної компетентності майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти: монографія. Київ: Вид-во «Центр учбової літератури», 2021. 134 с.
  4. Галаманжук Л.Л., Пукас І.Л. Формування компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у комплексному використанні творів пластичного мистецтва для розвитку дитини : колективна монографія Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті модернізації змісту освіти / за ред.: Н.В. Бахмат, Н.В. Гудими. Київ : Міленіум, 2021. С. 56–97.
  5. Каньоса Н.Г., Бабюк Т.Й., Пукас І.Л. Методика виховання та розвитку дітей раннього віку : навчально-методичний посібник / авт.-упор. Н.Г. Каньоса, Т.Й. Бабюк, І.Л. Пукас. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2021. 268 с.
  6. Potapchuk, T., Prima, D., Prima, R., Kozak, A., Pukas, I., & Tushko, K. (2021). Motivação da autodeterminação profissional dos alunos no processo de preparação profissional em instituições de ensino superior da Ucrânia: experiência empírica. Laplage Em Revista, 7 (Extra-C), p. 636–656. https://doi.org/10.24115/S2446-622020217Extra-C1055p.636-656
  7. Франчук Т.Й., Пукас І.Л. Проєктування поетапного формування компетентностей дошкільників, учнів початкової школи в умовах STEM-освіти // Педагогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 31 (2-2021). Київ: Міленіум, 2021. С. 147-159. (Index Copernicus, категорія Б). http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/view/251311
  8. Пукас І.Л., Потапчук Т.В., Кравець Н.С. Проблема професійного самовдосконалення майбутніх вихователів ЗДО в сучасній теорії // Педагогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 30 (1-2021). Київ: Міленіум, 2021. С. 333-344. (Index Copernicus, категорія Б). http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/view/235074
  9. Кравець Н.С., Потапчук Т.В., Пукас І.Л. Пріоритетні духовні цінності у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць / [гол. ред. Шевченко Г.П.]. Вип. 2(101). Ч. 1. Сєвєродонецьк: видавництво СНУ ім. В. Даля, 2021. С. 94–104. http://domtpsnu.snu.edu.ua/index.php/Domtp/article/view/294
  10. Пукас И.Л. Дистанционное обучение в системи Moodle как средство обучения будущих педагогов дошкольного образования // Международная научно-практическая конференция «Наука, образование, культура»: Посвященная 30-й годовщине Комратского государственного университета : Сборник статей / научный комитет: Захария С.К. (председатель) [и др.]. Комрат : КГУ, 2021. С. 569–572. Закордонне видання 
  11. Формування базових якостей особистості дитини дошкільного віку : навч.-метод. посібник / авт.-упор. І.Л.Пукс, Н.Г.Каньоса, Т.Й.Бабюк. Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О.В., 2023. 131 с.  http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7496
  12. Потапчук Т.В., Пукас І.Л., Каньоса Н.Г. Співпраця педагога з батьками у змісті полікультурного виховання дітей // Інноватика у вихованні:зб. наук. пр. Вип. 18. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт.ун-т; упоряд.: О.Б.Петренко. Рівне: РДГУ, С. 137-144. (Index Copernicus), категорія Б.  https://ojs.itup.com.ua/index.php/iiu/article/view/572
  13. Tetiana Potapchuk, Galyna Boryn, Ivanna Pukas, Nataliia Kanosa, Tetiana Babiuk, Mariana Hordiichuk (2023) Technology of Training of Future Teachersof Preschool Education Institutions to Work with Creatively Gifted Children. Khazar Journal of Humanities and Social Sciences. 26(4), 145-174. (Web of Sciencе)  https://ejournal.khazar.org/index.php/kjhss/article/view/124
  14. Потапчук Т.В, Пукас І.Л., Каньоса Н.Г. Педагогіка партнерства як чинник формування ефективної взаємодії учасників освітнього процесу // Вісник науки та освіти. Київ: Видавнича група «Наукові перспективи». Вип. № 7(25) 2024. С. 983-992. Категорія Б. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-7(25)-983-992
  15. Цифрові технології в дошкільній освіті: навчально-методичний посібник [Електронний ресурс] / авт.-упор. Т.Й. Бабюк, І.Л. Пукас, Н.Г. Каньоса, Л.Л. Галаманжук,. Кам’янець-Подільський : Видавець Ковальчук О.В., 2024. 122 с.  http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8215  

Ми в соціальних мережах

Instagram

Facebook