Home » Основні публікації 2020-2024

Ми в соціальних мережах

Facebook

Instagram

Основні публікації 2020-2024

  1. Третяк Н.В., Мартіна О.В., Гордійчук М.С. Функціонально-стилістичний підхід до вивчення граматики як запорука розвитку мовленнєвих умінь учнів початкових класів // Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка ; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В. ]. Вип. 29 (2-2020).  Кам’янець-Подільський, 2020. С. 148-157. Index Copernicus (Index Copernicus), категорія Б. URL: http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/download/222975/223254
  2. Гордийчук М.С. Формирование основ культуры общения детей старшего дошкольного возраста // «Ştiinţă, educaţie, cultură», conferinţăştiinţifico-practicăinternaţională (2020; Комрат). Conferinţa ştiinţifico practică internaţională «Ştiinţă, educaţie, cultură» = Международная научно-практическая конференция «Наука, образование, культура», посвященная 29-ой годовщине Комратского государственного университета: Cборник статей / науч. ком.: Захария С.К., Раковчена Т.И. Комрат : КГУ, 2020 (Tipogr. «A & V Poligraf»). Том 1: Экономические науки. Сельское хозяйство и перерабатывающая промышленность. Право и политические науки. Психолого-педагогические науки. Психолого-педагогические науки. Информационные технологии, математика и физика / сост. : Т.И. Раковчена, С.И. Лупашку. 2020. С.267- 272. Закордонне видання.
  3. Гордійчук М. С., Мартіна О.В., Третяк Н.В. Вступ до спеціальності : навч. посіб. Кам’янець-Подільський : Видавець ПП Зволейко Д. Г., 2020. 136 с.
  4. МартінаО. В., Третяк Н. В., Гордійчук М. С. Комунікативно-мовленнєва діяльність як оптимізація розвитку культури мовлення молодших школярів // Педагогічна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н. В.]. Вип. 30 (1–2021). Київ : Міленіум, 2021. С. 203–213. (Index Copernicus), категорія Б. URL: http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/download/234541/233101
  5. Гордійчук М., Демчик К. Організаційно-педагогічні умови формування особистості вихователя закладу дошкільної освіти: комунікативний аспект. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті модернізації змісту освіти : колективна монографія / за ред.: Н.В. Бахмат, Н.В. Гудими. Київ : Міленіум, 2021. С. 97–143. (1,5 ум. друк. арк.)
  6. Гордійчук М. С., Мартіна О.В., Третяк Н.В. Формування професійно-педагогічної культури майбутнього педагога в освітньому просторі вищої школи. // Педагогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н. В.]. Вип. 31 (2–2021). Київ : Міленіум, 2021. С. 238–248. (Index Copernicus), категорія Б. 
  7. Natala, STRATULAT, Olesia, MARTINA, Nataliia, TRETIAK, Mariana, HORDIICHUK, Evelina, BOIEVA, Iryna, SHVETSOVA. Speech Culture: Postmodern Dimensions of the Professional Standard // Postmodern Openings. 2021. 12(2). P. 367–386. https://doi.org/10.18662/po/12.2/313. Web of Science.
  8. Каньоса Н.Г., Гордійчук М.С. Актуальність розвитку soft skills у реалізації індивідуальної освітної траєкторії майбутніх фахівців дошкільної освіти // Гуманізація навчально-виховного процесу: Збірник наукових праць / ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» [гол. ред. С.А. Саяпіна] Вип.1 (101) 2022. Краматорськ : ЦТРІ «Друкарський дім», 2022. С. 56–67. Фахове видання, категорія Б. http://gnvp.ddpu.edu.ua/article/view/264940
  9. Мартіна, О., Третяк, Н., Гордійчук, М. (2022). Комунікативні умови формування мовленнєвої компетентності молодших школярів (на основі педагогічних ідей Івана Огієнка). Іван Огієнко і сучасна наука та освіта, (XVIII), 116–122.  http://ohiienko.kpnu.edu.ua/article/view/255923
  10. Третяк Н. В.,Мартіна О. В., Гордійчук М. С., Формування комунікативної культури молодших школярів на основі смислового сприйняття художнього твору. Педагогічна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н. В.]. Вип. 32 (1–2022). Київ : Міленіум, 2022. С.176–188. (Index Copernicus), категорія Б.
  11. Гордійчук М. С., Мартіна О. В.,  Третяк Н. В. Розвиток  SOFT SKILLS майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. Педагогічна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н. В.]. Вип. 33 (2–2022). Київ : Міленіум, 2022. С.114–126. (Index Copernicus), категорія Б.
  12. Tetiana Potapchuk, Galyna Boryn, Ivanna Pukas, Nataliia Kanosa, Tetiana Babiuk, Mariana Hordiichuk (2023) Technology of Training of Future Teachersof Preschool Education Institutions to Work with Creatively Gifted Children. Khazar Journal of Humanities and Social Sciences. 26(4), 145-174. (Web of Sciencе). https://ejournal.khazar.org/index.php/kjhss/article/view/124 
  13. Tsukanova, N., Kanosa, N., Hordiichuk, M., Popovych, O., & Kotelianets, N. (2023). The transformation of the training of preschool educators in the digital age. Amazonia Investiga, 12(72), 31-44. (Web of Sciencе) https://doi.org/10.34069/AI/2023.72.12.3