Home » Без категорії » Де місце STEM у навчальному процесі?
Корисні посилання
Недавні записи
- Участь вихователів у комплексному супроводі дітей дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку»
- Вийшло друком наукове видання
- Гостьова лекція «Реалізація завдань освіти для сталого розвитку у взаємодії з дітьми дошкільного віку та їх батьками»
- Звітна конференція з “Виробничої педагогічної практики в закладах дошкільної освіти” здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна форма здобуття освіти)
- Роль вихователя закладу дошкільної освіти в реалізації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами
Архіви
- Грудень 2024
- Листопад 2024
- Жовтень 2024
- Вересень 2024
- Серпень 2024
- Липень 2024
- Червень 2024
- Травень 2024
- Квітень 2024
- Березень 2024
- Лютий 2024
- Січень 2024
- Грудень 2023
- Листопад 2023
- Жовтень 2023
- Вересень 2023
- Серпень 2023
- Липень 2023
- Червень 2023
- Травень 2023
- Квітень 2023
- Березень 2023
- Лютий 2023
- Січень 2023
- Грудень 2022
- Листопад 2022
- Жовтень 2022
- Вересень 2022
- Червень 2022
- Травень 2022
- Квітень 2022
- Березень 2022
- Лютий 2022
- Січень 2022
- Грудень 2021
- Листопад 2021
- Жовтень 2021
- Вересень 2021
- Червень 2021
- Травень 2021
- Квітень 2021
- Березень 2021
- Лютий 2021
- Січень 2021
- Грудень 2020
- Листопад 2020
- Жовтень 2020
- Вересень 2020
- Червень 2020
- Травень 2020
- Квітень 2020
- Березень 2020
- Лютий 2020
- Січень 2020
- Грудень 2019
- Листопад 2019
- Жовтень 2019
- Вересень 2019
- Червень 2019
- Травень 2019
- Квітень 2019
← VІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти» Дослідницькі STEM проєкти →