Home » #kpnu » Громадське обговорення освітньої програми «Дошкільна освіта» підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта

Ми в соціальних мережах

Facebook

Instagram

Громадське обговорення освітньої програми «Дошкільна освіта» підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта


31 жовтня 2023 року було проведено громадське обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта. На зустрічі, яка відбувалася в онлайн режимі, були присутні наші стейкхолдери – методисти та вихователі закладів дошкільної освіти міста Кам’янця-Подільського та консультант Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Кам’янець-Подільської міської ради Осадчук Л.О.

Гарант освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» підготовки здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти Тетяна БАБЮК ознайомили присутніх з основним змістом програми та особливостями підготовки здобувачів вищої освіти у 2023-2024 навчальному році.

Наталія КАНЬОСА ознайомила стейкхолдерів освітньої програми з матеріально-технічною базою, зазначивши, що вона відіграє суттєву роль у якісному здійсненні освітнього процесу та подякувала за співпрацю та сприяння в проходженні здобувачами освіти практичної підготовки на базі ЗДО міста.

Методисти закладів дошкільної освіти міста відзначили, що освітня програма другого (магістерського) рівня вищої освіти є актуальною, схвалили перелік освітніх компонентів програми та висловили побажання про необхідність вивчення тем «Надання платних освітніх послуг в закладі дошкільної освіти» та «Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в умовах війни».

Людмила ОСАДЧУК наголосила, що заклади дошкільної освіти міста потребують фахівців, а саме, магістрів дошкільної освіти. Внесла пропозиції переглянути завдання практичної підготовки здобувачів освіти, ознайомлювати студентів із здійсненням науково-дослідницької діяльності в закладі дошкільної освіти. Олена ВІНЦЮК, вихователь-методист ЗДО №16 зазначила, що заклади дошкільної освіти обговорювали важливість практичної підготовки здобувачів вищої освіти та форми участі практичних фахівців у освітньому процесі Університету.

Щиро дякуємо нашим стейкхолдерам за цінні поради і плідну співпрацю!