Практико-орієнтоване навчання в дії: ознайомлення дітей із суспільним довкіллям
ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В ДІЇ: ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ СУСПІЛЬНИМ ДОВКІЛЛЯМ
Патріотами не народжуються, ними стають (пласт)
Дошкілля і сталий розвиток планети у баченні студентки спеціальності «дошкільна освіта»
ДОШКІЛЛЯ І СТАЛИЙ РОЗВИТОК ПЛАНЕТИ У БАЧЕННІ СТУДЕНТКИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА»
Долучаємося до скарбниці народної духовності (Соціально-економічна складова сталого розвитку)
У колі здоров’я разом із дошкільнятами
Здоров’я понад усе! (зустріч з елементами тренінгу)
Гостьова лекція на тему: «Метод Фельденкрайза як засіб впливу на психоемоційний стан людини»
Гостьова лекція на тему: «Метод Фельденкрайза як засіб впливу на психоемоційний стан людини»
День дошкілля у співпраці
І Міжнародний науково-практичний форум «Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи»
Зустріч представників соціально-психологічної служби Університету зі студентами-першокурсниками
Зустріч представників соціально-психологічної служби Університету зі студентами-першокурсниками
Хай небо буде мирним, а україна чистою!
Академічна доброчесність: з чіткими орієнтирами до сталого розвитку
Академічна доброчесність: з чіткими орієнтирами до сталого розвитку
Конфліктні ситуації в освітньому просторі студенства: можливості конструктивного розв’язання
КОНФЛІКТНІ СИТУАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ СТУДЕНСТВА: МОЖЛИВОСТІ КОНСТРУКТИВНОГО РОЗВ’ЯЗАННЯ
Зберігаємо і захищаємо все те, що маємо
Освіта сталого розвитку в дії: вчимося самі, щоб учити інших
Освіта сталого розвитку в дії: ВЧИМОСЯ САМІ, ЩОБ УЧИТИ ІНШИХ
Семінар-практикум: «Екологія і ми: Планета Земля в небезпеці»
Семінар-практикум: «Екологія і ми: Планета Земля в небезпеці»