Внутрішня академічна мобільність стає традиційною для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності Дошкільна освіта. Можливість вивчати курс в іншому виші дає змогу здобувачам освіти реалізувати освітні можливості, формувати індивідуальну освітню траєкторію, розширити можливості працевлаштування, знайти нових друзів. Внутрішня академічна мобільність здійснюється на основі діючих угод між університетами про співпрацю та наказів по університету.
Так, у цьому семестрі з 10 вересня 2025 року розпочали навчання здобувачі
освіти 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Дошкільна освіта» Анастасія СОСНІЦЬКА та Катерина КИСЛА у Волинському національному університеті імені Лесі Українки. Студентки вивчатимуть освітній компонент «Сучасні технології організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти» (викладач – доктор педагогічних наук, професор Наталія ГАВРИШ).
Також з 10 вересня 2025 року розпочали навчання здобувачі освіти 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Дошкільна освіта» Зоряна БАРЧУК та Ілона КУЗЬМИЧ у Карпатському національному університеті імені Василя Стефаника. Студентки вивчатимуть освітній компонент «Методологія та організація наукових досліджень» (викладач – кандидат педагогічних наук, професор Людмила МАЦУК).
У цей період за програмою внутрішньої академічної мобільності до освітнього процесу нашого університету долучились здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти з Луцька Ольга ПОЗЯЙКІНА та Наталія ПІПАШ, які вивчатимуть освітній компонент «Освітні технології навчання дітей дошкільного віку» (викладач – доктор педагогічних наук, професор Леся ГАЛАМАНЖУК) і здобувачі з Івано-Франківська Владислава КОСТИШИН та Уляна ШМІГЕЛЬ, які вивчатимуть освітній компонент «Методика наукових досліджень» (викладач – кандидат педагогічних наук, доцент Вікторія ФЕДОРЧУК).
Здобувачі активно включилися в освітній процес завдяки гнучкому темпу, самостійній роботі, інтерактивним формам роботи, груповій діяльності, використанню різноманітного контенту та зворотньому зв’язку від викладачів. Ключовими елементами є активне залучення у процес навчання через творчі, дослідницькі та проєктні завдання, а також взаємодія з іншими здобувачами освіти та викладачами через онлайн- платформи.
Дякуємо університетам-партнерам, завідувачам кафедр, гарантам освітніх програм та викладачам Волинського національного університету імені Лесі Українки, Карпатського національного університету імені Василя Стефаника за надання можливості нашим студентам вивчати обрані освітні компоненти за програмою внутрішньої академічної мобільності та здобути навички і знання, які знадобляться у майбутній професійній діяльності та стануть ще однією цеглинкою у фундаменті якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти.