Шифр за ОПП | Освітній компонент | Силабус | Робоча програма |
1.Обов’язкові освітні компоненти | |||
Освітні компоненти загальної підготовки | |||
ООК 01 | Українська мова (за професійним спрямуванням) | 1 | |
ООК 02 | Історія та культура України | 1 | |
ООК 03 | Іноземна мова | 2, 4 | |
ООК 04 | Філософія | 5 | |
ООК 05 | Соціально-правові студії | 5 | |
Освітні компоненти професійної підготовки | |||
ООК 06 | Загальна та дитяча психологія | 1 | |
ООК 07 | Основи медичних знань і безпека життєдіяльності | 1 | |
ООК 08 | Дошкільна педагогіка з історією | 1, 2 | |
ООК 09 | Теорія та методика фізичного виховання і валеологічної освіти | 2 | |
ООК 10 | Основи природознавства з методикою | 4 | |
ООК 11 | Дошкільна лінгводидактика | 3 | |
ООК 12 | Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень | 4 | |
ООК 14 | Методика виховання та розвитку дітей раннього віку | 2 | |
ООК 15 | Ознайомлення дітей із суспільним довкіллям | 3 | |
ООК 16 | Організація ігрової діяльності в дошкільному віці | 2 | |
ООК 17 | Теорія та методика співпраці з родинами | 2 | |
ООК 18 |
Наступність роботи закладів дошкільної освіти та початкової школи |
8 | |
ООК 20 | Формування базових якостей особистості дитини дошкільного віку | 1 | |
ООК 21 | Основи наукових досліджень | 2 | |
ООК 22 | Основи інклюзивної освіти | 6 | |
ООК 23 | Логопедія | 3, 4, 5, 6 | |
ООК 24 | Діагностика мовленнєвих порушень у дітей | 2 | |
ООК 25 | Пропедевтика мовленнєвих порушень | 1 | |
ООК 27 | Психологія дітей з порушеннями мовлення | 2 | |
ООК 29 | Практика: | ||
ООК 29.1 | Навчальна пропедивтична практика в закладах дошкільної освіти | 3 | |
ООК 29.2 | Навчальна педагогічна практика в закладах дошкільної освіти | 4 | |
ООК 29.3 | Виробнича педагогічна практика в закладах дошкільної освіти (групи раннього віку) | 5 | |
ООК 29.4 | Виробнича педагогічна практика в закладах дошкільної освіти | 6 | |
ООК 31 | Курсова робота з логопедії | 6 | |