Home » Основні публікації 2020-2024

Основні публікації 2020-2024

  1. Демчик К. І. Система роботи з національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку на народознавчому матеріалі. Science Review : Open Access Peerreviewed Journal. 1(8), January Vol. 5. P. 18–20. Закордонне фахове видання.
  2. Демчик Е.И. Разнообразие видов дизайнерской деятельности детей дошкольного возраста в современных украинских учреждениях дошкольного образования. Международная научно-практическая конференция «Наука, образование, культура» : сборник статей ; науч. ком.: Захария С. К. (председатель) [и др.]. Комрат : КГУ, 2020 (Tipogr. “A&V Poligraf”). Т. 3 : Психолого-Педагогические науки / сост.: Т.И.Раковчена [и др.]. 2020. С. 280–282. Закордонне видання.
  3. ДемчикК. Практико орієнтована підготовка майбутніх вихователів в освітньому середовищі закладу вищої освіти. Педагогічна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць. Кам’янець- Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 28 (1–2020). Київ : Міленіум, 2020. С. 244–254. Index Copernicus, категорія Б.
  4. Demchyk, K., Pasichnyk, M., Pozharytska, O., Parfeniuk, I., & Tonkykh, O. Pedagogical aspects of students’ digital competence development = Aspectos pedagógicos do desenvolvimento de habilidades digitais dos alunos // Laplage Em Revista, 7 (Extra-A), 2021. p.471–480. Web of Science
  5. ГордійчукМ., Демчик К. Організаційно-педагогічні умови формування особистості вихователя закладу дошкільної освіти: комунікативний аспект. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті модернізації змісту освіти : колективна монографія / за ред.: Н.В. Бахмат, Н.В. Гудими. Київ : Міленіум, 2021. С. 97–143. (1,5 ум. друк. арк.). Колективна монографія.
  6. Kateryna Demchyk, Yevhenia Myropolska, Lyudmyla Blyznyuk, Olena Monke, Victoria Organizational and Pedagogical Conditions for Artistic and Aesthetic Competence Formation in Children of Senior Preschool Age. International Journal of Special Education. Vol. 37, № 3, 2022. P. 3898–3912. Web of Science.

Ми в соціальних мережах

Instagram

Facebook