Home » Актуальні питання дошкільної освіти » Звітуємо про результати практики

Звітуємо про результати практики

ЗВІТУЄМО ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРАКТИКИ

25-26 лютого 2020 року на педагогічному факультеті відбулася звітна конференція за результатами проходження педагогічної (навчальної і виробничої) практик, які проходили студенти 2, 3 і 4 курсу на базі закладів дошкільної освіти міста Кам’янця-Подільського. Учасники конференції – студенти та керівники практик заслухали звіти, які супроводжувалися презентаціями у форматі Power Point, переглянули й обговорили захист індивідуально-творчих та науково-дослідних завдань, проаналізували результати практики загалом.


Студенти 2 курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта за освітньо-професійною програмою Дошкільна освіта з додатковою спеціальністю Початкова освіта / спеціалізацією Логопедія (групи DOр1-В18 і DOl2-В18), та студенти 3 курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта за освітньою програмою Дошкільна освіта ділилися враженнями від перебування на практиці у групах раннього віку, демонстрували власноруч виготовлені наочно-дидактичні  посібники, спрямовані на сенсорний, логіко-математичний, мовленнєвий розвиток малюків та фрагменти роботи з ними. Кожен посібник відзначався яскравістю кольорів, різноманітністю задіяних матеріалів, багатофункціональністю у використанні та широтою спрямування. Найзмістовнішими виявилися захисти матеріалів практики таких студентів як: Усач Ірини та Тюмєнєвої Дарини, Рибак Евеліни й Головатої Юлії, Караїн Іванни, Васільєвої Тетяни, Томашевської Аліни, Ньорби Оксани, Крисько Олі, Овчаркук Діани (2 курс); Яцевої Олесі та Люльчак Оксани, Пітури Яни, Бородій Тетяни та Турлай Богдани, Гаврилової Ярослави і Шпачинської Вероніки, Дячишиної Тетяни й Омельковець Ольги та інших (3 курс). Найкращу виконавицю завдання із психології визнано Ліщук Катерину (2 курс).

Студенти 4 курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта за освітньою програмою Дошкільна освіта перебували на виробничій практиці у групах дошкільного віку (4-7 років). Звітуючи про виконання завдань практики, четвертокурсники визнавали труднощі, які виникали під час підготовки і проведення залікових форм роботи, з’ясовували причини, що їх викликали та шляхи усунення. Разом із тим, захоплено розповідали про успіхи та плідну співпрацю з вихователями, взаємодію з дітьми та їхніми батьками, відвідування відкритих занять у педагогів, які проходитимуть у квітні чергову атестацію, що стало гарним прикладом для наслідування й спонукало до творчості. Заслуговують уваги вдало розроблені і цікаво презентовані результати виконання індивідуальних наукових і творчих завдань. Зокрема варто відзначити захист творчої моделі оздоровчо-розважального комплексу сучасного ЗДО, яку підготували Фокшек Марина, Маїк Зоряна, Коцюк Мар’яна; творчий проект «Садок майбутнього», у якому студенти Гарасим Ірина, Панчук Ліза та Шевченко Катерина втілили своє бачення теориторії, споруд, обладнання приватного ЗДО та організації педагогічного процесу в ньому. Акторські здібності, педагогічний хист і майстерність продемонстрували студентки Островська Зоряна, Макарчук Світлана, Головчак Любов, власноруч створивши ляльки-рукавички та розігравши українську народну казку «Колосок». Крім того, дівчата запропонували ідею економічно-творчого підходу до організації музично-театралізованої діяльності в ЗДО, головними принципами якої визнали: при найменших затратах – найбільший результат; щоб мати – потрібно працювати; допоможи собі сам; добре, коли думка свіжа, руки вмілі і підтримка поруч).

Вищеозначене свідчить про успішний захист матеріалів навчальної і виробничої практики студентами 2,3,4 курсів.

Шановні студенти – майбутні колеги, Ви на правильному шляху!!!

Хай повниться професійна скарбничка новими ідеями і хай завжди буде можливість їх реалізувати заради нашого майбутнього – дітей.

Галина Ватаманюк

 

Ми в соціальних мережах

Instagram

Facebook