Home » Без категорії » Про практику звітуємо вперше! На зустріч обраній професії

Про практику звітуємо вперше! На зустріч обраній професії

11 червня 2021 року студенти 1 курсу спеціальності 012 Дошкільна освіта вперше звітували про результати навчальної пропедевтичної практики в закладах дошкільної освіти, яка тривала упродовж 6-ти тижнів  –  з 3 травня по 11 червня. У зв’язку з епідеміологічною ситуацією в країні, базами практик стали дитячі садки за місцем проживання здобувачів вищої освіти. Керівництво практикою, в дистанційному режимі здійснювала к.п.н., старший викладач кафедри Ватаманюк Г.П.

Мета першого ступеня практичної підгототвки – ознайомлення здобувачів вищої освіти зі специфікою організації освітньо-виховного процесу в сучасному закладі дошкільної освіти, формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх вихователів (стійкий інтерес до обраної професії, усвідомлення її значущості для суспільства, любов до дітей).

Виконуючи завдання програми практики, що грунтуються на знаннях, набутих упродовж першого року навчання, студенти мали змогу ознайомитися з особливостями роботи вихователя кожної вікової групи, набути базових професійно-педагогічних умінь (аналіз нормативно-правової бази сайту та освітньо-розвивального середовища; організація режимних процесів та різних видів діяльності упродовж дня, проведення фізкультурно-оздоровчої роботи, свят і розваг на всіх етапах дошкільного дитинства)..

Майбутні садівниці доповідали про стан і зміст виконаних завдань, ділилися своїми враженнями від отриманого досвіду, порівнювали їх з очікуваннями від практики, презентували фотоколлажі про ЗДО – бази практики, перші спроби роботи з дошкільниками, індивідуально-творчі завдання, що свідчило про плідність й результативність їхньої роботи, а також –про значний творчий потенціал кожного.

Особливо творчими й зворушливими були виступи Чорної Катерини, Богович Вікторії, Осадчук Оксани, Лавренюк Тетяни, Бабяк Яни, Шевчук Олени, Євстафієвої Дарини, Яджин Лідії, Черненко Ані, Кушнір Софії. Яскраві позитивно-емоційні виступи окремих студенток закінчувалися слізьми, коли вони згадували про мить розставання з першими – уже «своїми» вихованцями.

І студенти, і викладачі – члени комісії із захисту практики (д.п.н., професор Галаманжук Л. Л. завідувач випускової кафедри, к.п.н., доцен Бабюк Т.Й, керівник практики з фаху – Ватаманюк Г.П. вкотре мали можливість пересвідчитися, що пропедевтична підготовка майбутнього фахівця – надзвичайно важливий етап у професійному становленні.

  

Дещо із вражень студентів:

Щаслива з того, що реальність виправдила сподівання, – це саме ТА професія, за якою я хотіла працювати й жити.

Таня Лавренюк :

… вагалася… чи  зможу, чи вийде все, як того вимагають…

тепер переконалася, що саме цього хочу, бо кращої професії немає.

Катя Чорна:

Дитячий садок – це дружня родина педагогів дітей та їхніх батьків, це вулик, який наповниться медом лише тоді, коли кожна бджілка пам’ятатиме про своє призначення. Це – радість, це велика любов і повага, це весь Всесвіт в конкретній геолокації.

Вікторія Богович.

… згадала рідний садок, себе в ньому, виховательку й усвідомила, що педагог, відданий своїй справі завжди був, є і буде авторитетом в очах дитини. Вважаю, що практика на 1 курсі – важливий етап у професійному розвитку, саме час зрозуміти, чи твій це шлях»

Лідія Яджин

Теплі спогади про перших вихованців завжди будуть зі мною. А подарунок виготовлений руками малечі – стимул стати гідною високого звання «вихователь дітей дошкільного віку».

Оксана Осадчук

 

Сумніви  – «Чи правильний обрала шлях», – залишилися в минулому.

Аня Черненко:

Авторитет педагога – один із із наріжних каменів педагогічної діяльності. Але його потрібно завоювати, і робити це слід від першого дня перебування в освітньому закладі. Сутність, специфічні особливості й функції педагогічного авторитету обумовлені тим, що багато дитячих очей як рентгеном наскрізь просвічують і виявляють моральний стан особистості педагога. То ж маємо бути зажди «у формі» і «на позитиві»

Яна Бабяк

Науково-педагогічний колектив кафедри теорії та методик дошкільної освіти дякує усім ЗДО-базам практики, адміністрації й педагогічним колективам, які допомогли студентам-першокурсникам зрозуміти сутність обраної професії, надихнули на творчість і бажання вчитися обраній справі.

Г.П. Ватаманюк