Гостьова лекція «Інклюзивна освіта засобами музичного мистецтва»

#kpnu #Дошкільна_освіта #Дошкільна_освіта_Логопедія #КПНУ актуальні питання дошкільної освіти Актуально Викладачу Дошкільна освіта здобувачу Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка кафедра теорії та методик дошкільної освіти лекція Новини ОПП Педагогічний факультет педагогу співпраця студенту


24 вересня 2024 року здобувачі вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта й викладачі кафедри теорії та методик дошкільної освіти відвідали в режимі online (за допомогою платформи ZOOM) гостьову лекцію «Інклюзивна освіта засобами музичного мистецтва». Лектор – доцент Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди, ігромайстер, поет та композитор Шуть Микола Миколайович.

Микола Миколайович Шуть – член ліги композиторів України, автор більше 600 віршів, близько 200 музичних ігор, більше 100 ігрових програм і багатьох ігрових проектів. Також він займається активною просвітницькою діяльністю, проводить семінари й майстер-класи з впровадження ігрових технологій в університетах, коледжах, школах, закладах дошкільної освіти, установах позашкільної освіти та культури, центрах соціальної роботи та центрах реабілітації.

Микола Шуть є лауреатом низки Міжнародних та Всеукраїнських конкурсів. Серед найбільш значущих: Лауреат ХІ Міжнародного фестивалю «Учитель року 2006» в номінації «За майстерність у проведенні майстер-класу», Дипломант Всеукраїнського конкурсу дитячих композиторів ім. В.Косенка, Лауреат Всеукраїнських конкурсів ігротехніків та ігромайстерності (1994, 1998, 2001, 2003), Володар Гран-прі Всеукраїнського відкритого конкурсу композиторів «Журавлиний ключ», Лауреат Всеукраїнського конкурсу дитячих композиторів «Подаруй дітям пісню».

Його науково-методичні пошуки відображені в більш ніж 70 наукових публікаціях, статтях та книгах. Серед них: 6 нотних збірок пісень і музичних ігор, 10 книг, 16 музичних альбомів.

У ході лекції висвітлювалися питання, що стосувалися музичної терапії, яка посідає важливе місце у системі психокорекційної допомоги дітям з особливими освітніми потребами. Це метод, який використовує музику як засіб мобілізації інтелектуальних, емоційних, рухових, мовленнєвих та інших функціональних можливостей організму дитини з психофізичними порушеннями.

Лекція викликала жвавий інтерес з боку здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта та викладачів кафедри теорії та методик дошкільної освіти. Обговорення проблем піднятих в лекції сприятиме
формуванню професійних навичок майбутніх вихователів, необхідних для роботи в умовах інклюзивної освіти.