Home » #kpnu » Гостьова лекція «Практика ігрової майстерності вихователя»

Гостьова лекція «Практика ігрової майстерності вихователя»

26 вересня 2024 року в режимі online (за допомогою платформи ZOOM) здобувачі вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта й викладачі кафедри теорії та методик дошкільної освіти прослухали другу гостьову лекцію доцента, магістра психології Харківського національного університету імені Г.С. Сковороди – Шуть Миколи Миколайовича. Лектор акцентував увагу на важливості гри у дошкільному віці, потребі дитини у грі, важливій ролі вихователя в організації ігрової діяльності. Особливу увагу було приділено формуванню ігромайстерності майбутнього вихователя як ефективного методу впливу на особистість дитини дошкільного віку.

Микола Миколайович проводить думку, що саме у грі формуються передумови навчальної діяльності, що саме через гру діти пізнають світ, засвоюють систему відносин у суспільстві, розвиваються і навчаються, гра формує особистість дошкільника, його світогляд, життєву і соціальну компетентність, розвиває творчі здібності та уяву. І хоча гра є самостійною діяльністю, у якій діти вперше вступають у спілкування з однолітками, у якій їх поєднує єдина мета, спільні зусилля до її досягнення, загальні інтереси і переживання, роль вихователя є надзвичайно вагомою. Вихователь тут має виступати в якості своєрідного «ігромайстра», здатного організувати гру, залучити до неї всіх вихованців, створити атмосферу цікавості. Відтак ігромайстер, на думку лектора, це і актор, і організатор, і педагог, і казкар, здатний створювати власні казки та ігри, захоплюючі та повчальні.

Лекція виявилася цінною в методичному плані і водночас захоплюючою, а відтак – викликала інтерес слухачів. Микола Миколайович відповів на запитання здобувачів вищої освіти.
Від імені студентів та викладачів кафедри теорії та методик дошкільної освіти висловлюємо щиру подяку Шуть Миколі Миколайовичу за цікаву та змістовну лекцію!

Ми в соціальних мережах

Instagram

Facebook