3 червня 2024 року на кафедрі теорії та методик дошкільної освіти відбулася звітна конференція за результатами проходження «Навчальної педагогічної практики в закладах дошкільної освіти». Учасники конференції – здобувачі вищої освіти заочної форми навчання (групи DOL1-B22z DOL2-B22z), члени комісії по захисту практики – керівники з фаху (Леся ГАЛАМАНЖУК – д.п.н., професор, завідувач кафедри, і Галина ВАТАМАНЮК – к.п.н., доцент, старший викладач кафедри теорії та методик дошкільної освіти), керівник практики з психології – Тетяна ДУТКЕВИЧ, к.пс. н., професор, завідувач кафедри психології освіти.
Здобувачі освіти звітували про виконання завдань практики і їх змісту, презентували власне створені моделі осередків розвитку, дидактичні посібники (індивідуальне завдання), розповідали про свої враження від практики, миті, які запам’яталися, висловлювали свої побажання і вдячність керівникам практики за допомогу, консультації підтримку. Заслуговують уваги виступи Наум Катерини, Юрчук Руслани, Твердохліб Анастасії, Трачук Вікторії Курилюк Марії, Чирки Анни та інших здобувачів освіти.
Леся ГАЛАМАНЖУК, професор, завідувач кафедри кафедри теорії та методик дошкільної освіти, керівник практики з фаху, відзначила відповідальне ставлення здобувачів освіти до проходження даного виду практики, підкреслила значущість навчальної педагогічної практики в закладах дошкільної освіти для професійного становлення, належний рівень оформлення звітної документації, активність в консультуванні здобувачів освіти під час захисту, своєчасність здачі документації на перевірку.
Галина ВАТАМАНЮК особливу увагу звернула на творчий підхід до виконання індивідуального завдання (розробка дидактичних посібників, моделей розвивального середовища тощо) та їх вдалий захист.
Тетяна ДУТКЕВИЧ, к.пс.н., професор, керівник практики з психології дала узагальнену характеристику виконанню завдань із психології, проаналізувала якість виконаних робіт.
Руслана ЮРЧУК, здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, групи DOL1-В22z групи відзначила сприятливі умови для реалізації завдань практики (ефективне розвивальне середовище, методичне забезпечення, доброзичливе ставлення адміністрації та вихователя-наставника від бази-практики.
Результати захисту практики показали, що здобувачі освіти успішно пройшли практику, виконали завдання програми на належному рівні з 100% кількісним і якісним показниками. Отже, усім здобувачам ІІ курсу «Навчальну педагогічну практику в закладах дошкільної освіти» ЗАРАХОВАНО.