Home » #kpnu » Обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Логопедія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Зустріч із роботодавцями (управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради).

Обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Логопедія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Зустріч із роботодавцями (управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради).

16 жовтня 2024 року відбулася зустріч гаранта освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Логопедія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти кандидата педагогічних наук, доцента, доцента кафедри теорії та методик дошкільної освіти Ірини Газіної з працівниками управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради.

Начальник відділу дошкільної та інклюзивної освіти Калинюк Євгенія Миколаївна в ході обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Логопедія» наголосила на важливості набуття майбутнім вихователем компетентностей, які допоможуть йому здійснювати підтримку дітей з ООП, та їх батьків що є одним із пунктів зазаначених серед трудових функцій вихователя ДО у Професійному стандарті “Вихователь закладу дошкільної освіти” від 19 жовтня 2021 р.

Головний спеціаліст відділу дошкільної та інклюзивної освіти Шевеленко Таїсія Антонівна звернула увагу на важливості формування у майбутніх фахівців дошкільної освіти цифрової компетентності. Акцентувала увагу на тому, що майбутній вихователь повинен вміти швидко сприймати та опрацьовувати інформацію, вміти працювати з сучасними цифровими та технічними засобами, використовувати онлайн середовища у професійній діяльності. Пропозицією було включити до ОК, які викладаються на ОП «Дошкільна освіта. Логопедія», врахувавши важливість цифрової грамотності майбутнього вихователя, який має бути готовий до ефективного використання цифрових та інформаційно-комунікаційних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку, тем, що сприяють формуванню саме цієї компетентності.

Зустріч була цікавою та плідною. Учасники зазначили, що саме такий формат обговорення різних аспектів підготовки фахівців з дошкільної освіти, зокрема й змісту освітньо-професійних програм, є вкрай важливими. Адже саме в такому разі з’являється можливість врахувати думку та позицію педагогів-практиків, роботодавців.

Ми в соціальних мережах

Instagram

Facebook