ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР
«МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ТЕКСТОМ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»
25 лютого 2020 року на базі Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка за участі співробітників Інституту педагогіки НАПН України, апарату Управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради, вчителів початкових класів, вихователів закладів дошкільної освіти науково-педагогічними працівниками кафедри теорії та методик початкової освіти та кафедри теорії та методик дошкільної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка проведено Всеукраїнський науково-практичний семінар «Методичні особливості роботи з текстом у закладах освіти в контексті ідей Нової української школи».
У заході взяло участь 60 педагогічних працівників закладів загальної середньої та дошкільної освіти.
Роботу семінару було розпочато зі вступних та вітальних промов Конета Івана Михайловича, проректора Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, доктора фізико-математичних наук, професора та Лабунця Віктора Миколайовича, декана педагогічного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, доктора педагогічних наук, професора.
Із особливостям викладання уроків української мови і літературного читання у 3 класі в умовах Нової української школи присутніх ознайомила Богданець-Білоскаленко Наталія Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач відділу навчання мов національних меншин Інституту педагогіки НАПН України.
Про сучасні тенденції специфіки роботи учнів початкових класів над текстами розповіла учасникам семінару Шевчук Лариса Миколаївна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу навчання мов національних меншин Інституту педагогіки НАПН України.
Далі виступила з доповіддю Захарійчук Мар’яна Дмитрівна, учитель-методист, заслужений учитель України, кандидат педагогічних наук, доцент Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області. Вона презентувала підручник з української мови для 3 класу, який розроблений нею у співавторстві з Богданець-Білоскаленко Наталією Іванівною.
Про текст як інструмент формування мовленнєвої компетентності учасників семінару ознайомила Хорошковська-Носач Тетяна Петрівна, науковий співробітник відділу навчання мов національних меншин Інституту педагогіки НАПН України.
У процесі роботи семінару панувала щира професійна та творча атмосфера, динамічно та цікаво обговорювались проблеми навчання молодших школярів української мови в контексті ідей Нової української школи. Досить плідною була співпраця гостей семінару з Інституту педагогіки НАПН України, науково-педагогічних працівників кафедр теорії та методик дошкільної освіти, теорії та методик початкової освіти, управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради, а також педагогічних працівників закладів загальної середньої та дошкільної освіти. Тож бажаємо успіхів у подальшій співпраці та народження нових ідей у галузі сучасної освіти!