Home » #kpnu » Обговорення результатів моніторингу освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Логопедія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти проєктною групою

Ми в соціальних мережах

Facebook

Instagram

Обговорення результатів моніторингу освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Логопедія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти проєктною групою

13 листопада 2023 року відбулося засідання членів проєктної групи, де було заслухано питання про результати моніторингу освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Логопедія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Слід зазначити, що цьогорічне обговорення освітніх програм із кожною фокус-групою мало великий позитивний та практичний ефект, адже респонденти брали активну участь, висловили свої пропозиції щодо вдосконалення змісту освітньо-професійної програми.

Зокрема, йшлося про доцільність посилення практичної складової під час підготовки здобувачів вищої освіти, запровадження освітніх компонентів, спрямованих на формування навиків іміджевої діяльності вихователів ЗДО, розширення можливості ознайомлення здобувачів з інноваційними освітніми технологіями навчання та виховання дітей дошкільного віку, акцентування уваги на підготовку здобувачів до реалізації партнерської взаємодії учасників освітнього процесу, дослідної діяльності дітей дошкільного віку, розвитку медіаграмотності дошкільників, на готовності майбутніх фахівців до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами тощо. Також перспективними, на думку членів проєктрної групи, є пропозиції учасників обговорення ОПП щодо включення до неї таких освітніх компонентів як «STREAM-освіта дітей дошкільного віку», «Універсальний дизайн освітнього середовища ЗДО», «Цифровий освітній контент для дітей дошкільного віку», «SOFT SKILLS в дошкільній освіті», «Організація проєктної діяльності в ЗДО», «Артосвіта дітей дошкільного віку».

Учасниками проєктної групи прийнято рішення обговорити результати моніторингу освітньо-професійної програми Дошкільна освіта. Логопедія першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та пропозиції, які надійшли від респондентів на розширеному засіданні кафедри теорії та методик дошкільної освіти з науково-педагогічними працівниками, зацікавленими особами (студенти, роботодавці, випускники, представники наукових спільнот та інші).

За підсумками прийматимуться конструктивні рішення щодо внесення змін до змісту ОПП з метою її вдосконалення.