На практичні заняття в методичний кабінет

#kpnu #Дошкільна_освіта #КПНУ академічна мобільність актуальні питання дошкільної освіти Актуально Дошкільна освіта здобувачу Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка кафедра теорії та методик дошкільної освіти Новини Педагогічний факультет педагогу практика співпраця студенту

Кафедра теорії та методик дошкільної освіти продовжує впроваджувати практико-орієнтоване навчання, однією із ефективних реалізацій якого є проведення практичних занять професіоналами-практиками. Так, ряд практичних занять з навчальної дисципліни «Методичний супровід освітньої діяльності закладу дошкільної освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти провела провідний фахівець галузі, методист ЗДО №9 «Барвистий віночок» Кам’янець-Подільської міської ради Т.БРОЗНИЦЬКА.

Складовою професійної підготовки майбутніх магістрів дошкільної освіти у закладі вищої освіти є формування в них здатності до організації та забезпечення умов ефективної методичної роботи в закладах дошкільної освіти, апробація практичних навичок діяльності методиста, проведення різних форм методичної роботи для вихователів та батьків з актуальних проблем навчання і виховання дітей тощо. Основу такої підготовки становить єдність теоретичної і практичної підготовки, що виявляється у наявності системи знань, умінь, ціннісних ставлень до професійної діяльності та досвіді їх реалізації на практиці. Так, Таїсія Миколаївна разом зі здобувачами опрацювали питання організації методичного кабінету сучасного закладу дошкільної освіти, форми і методи методичної роботи в закладі дошкільної освіти, ознайомила їх з управлінням освітнім процесом в ЗДО. Надзвичайно цікавою для здобувачів була робота з вивчення форм методичної роботи в ЗДО та робота з педагогічним колективом, під час якої здобувачі працювали з вихователями в методичному кабінеті ЗДО №9 «Барвистий віночок» Кам’янець-Подільської міської ради. Проведені практичні заняття надали здобувачам вищої освіти унікальну можливість отримати не тільки теоретичні знання, а знання, набуті на основі творчого осмислення практичного досвіду.