28 жовтня 2024 року відбулася зустріч гаранта освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Логопедія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти кандидата педагогічних наук, доцента, доцента кафедри теорії та методик дошкільної освіти Ірини Газіної та членів групи забезпечення: Галини Ватаманюк, кандидата педагогічних наук, доцента, старшого викладача кафедри теорії та методик дошкільної освіти, Катерини Демчик, кандидата педагогічних наук, старшого викладача кафедри теорії та методик дошкільної освіти, Іванни Пукас, кандидат педагогічних наук, доцента, старшого викладача кафедри теорії та методик дошкільної освіти з директорами ЗДО м. Хмельницького.
Кирилова Ярослава Геннадіївна, директор Хмельницького ЗДО №33 «Джерельце» акцентувала увагу на важливості питань, які стосуються педагогічного партнерстві сім’ї та ЗДО, що на сьогодні є одним із ключових завдань реформування та подальшого розвитку освітньої системи України. Загалом, остання є напрямом педагогіки, який передбачає широке застосування методів та прийомів виховання й навчання, побудованих на засадах гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості. Основою педагогіки партнерства є взаємодія та співпраця між учасниками освітнього процесу, насамперед – педагогами, дітьми та батьками. Вона передбачає активне їх включення у реалізацію спільних завдань та готовність кожного з них брати на себе відповідальність за результати освітнього процесу. Безперечно, на засадах педагогічного партнерства мають здійснювати свою діяльність заклади дошкільної освіти. Забезпечення умов повноцінного виховання та особистісного розвитку дітей в ЗДО є надважливим питанням і не може відбуватися без участі батьків. Ефективна співпраця між батьками та педагогічними працівниками створює узгодженість у виховному процесі, що здійснюється в сім’ї та дитячому садку, вона покращує розуміння як педагогічними працівниками, так батьками потреб дитини, змісту освітнього процесу та методів його реалізації.
Ярослава Геннадівна, запропонувала ввести у практичну підготовку здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти більше завдань, що стосуватимуться різноманітних форм роботи з батьками.