Від теорії до практики. Проведення аудиторних занять професіоналами-практиками
1 листопада 2024 року було проведено бінарне практичне заняття для здобувачів вищої освіти групи DOL1-D24. Заняття проводилося Іванною ПУКАС, кандидатом педагогічних наук, доцентом, старшим викладачем кафедри теорії та методик дошкільної освіти К-ПНУ імені Івана Огієнка та Оксаною ЗАГОРОДНЬОЮ, вихователем закладу дошкільної освіти № 9 «Барвистий віночок» Кам’янець-Подільської міської ради Хмельницької області.
Метою заняття було розкрити роль ігрової діяльності у формуванні базових якостей особистості дитини дошкільного віку; розвинути практичні навички створення ігрових ситуацій для сприяння розвитку таких якостей, як самостійність, відповідальність, комунікативність і т.д.
Оксана ЗАГОРОДНЯ разом із здобувачами пригадали поняття базових якостей особистості дитини дошкільного віку, таких як самостійність, відповідальність, комунікативність. Дослідили типи ігор (сюжетно-рольові, творчі, дидактичні) та їх вплив на розвиток особистості дошкільника. Визначили особливості психоемоційного стану дошкільника під час ігрової діяльності. Педагоги разом із здобувачами розробили ігрові сценарії, які сприяють розвитку базових якостей особистості дошкільника:
- Самостійність: гра «Що я роблю сам?» (наприклад, самостійне складання речей у сумку).
- Відповідальність: гра «Піклування про рослину» (імітація посадки квітів з подальшим доглядом).
- Комунікативність: гра «Знайомство на прогулянці» (розігрування ситуації зустрічі з новим другом).
Проведене заняття сприятиме формуванню у здобувачів вищої освіти цілісного розуміння розвитку особистості дошкільника, що є важливим у їхній майбутній професійній діяльності.