12 листопада 2024 р. відбулася зустріч Гаранта освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Логопедія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 012 Дошкільна освіта кандидати педагогічних наук, доцента кафедри теорії та методик дошкільної освіти К-ПНУ імені Івана Огієнка Ірини ГАЗІНОЇ та члена робочої групи кандидата педагогічних наук, доцента кафедри теорії та методик дошкільної освіти Галини ВАТАМАНЮК з представниками Кам’янець-Подільської станиці Національної скаутської організації України «Пласт», гніздові станиці виховниками Сергієм та Світланою ТРАСІУХАМИ.
У ході зустрічі відбулося обговорення освітньо-професійної програми. Ірина ГАЗІНА окреслила її мету та завдання, ознайомила керівників Кам’янець-Подільського «Пласту» зі змістом програми, акцентувавши увагу на її актуальності особливо в умовах воєнного і поствоєнного періоду України, коли вкрай потрібними є фахівці-дошкільники, здатні працювати з дітьми, що зазнали психологічних травм, зокрема, які відобразилися на їх мовленнєвому розвитку. Також Ірина ГАЗІНА зазначила, що розробники програми, колектив кафедри зацікавлені в налагодженні тісної співпраці з «Пластом», як організацією, що з самого початку свого створення визначилася зі своїми головними пріоритетами, серед яких формування в молоді почуття патріотизму, активної громадянської позиції, відповідальності, ціннісного ставлення до довкілля тощо, а головне, що «Пласт» має колосальний досвід роботи з молоддю, починаючи саме з дошкільного віку, співпраці з батьками, яких залучають до всіх пластових заходів.
Сергій та Світлана ТРАСІУХИ високо оцінили зміст та спрямованість освітньо-професійної програми, зазначили на її актуальності, вказавши, що саме таких фахівців потребує сучасна українська система освіти. Також вони підтримали ідею співпраці. Щодо пропозицій, то, на їх думку, здобувачі вищої освіти мають з одного боку, формувати свою громадянську та патріотичну позиція, а з іншого – уміти цього досягти в роботі з дітьми дошкільного віку. На думку Світлани ТРАСІУХ, саме період дошкільного дитинства найоптимальніший для того, щоб формувати українську національну свідомість та самосвідомість. Власне ці аспекти мають бути відображені в освітньому процесі.