Home » #kpnu » Психологічний супровід розвитку дитини дошкільного віку в умовах воєнного стану

Психологічний супровід розвитку дитини дошкільного віку в умовах воєнного стану

Роль вихователя у психологічному супроводі дитини дошкільного віку в умовах воєнного стану є надзвичайно важливим. Діти особливо вразливі через їхню обмежену здатність розуміти й обробляти інформацію щодо навколишніх подій. Вихователь є ключовою фігурою, який безпосередньо взаємодіє з дітьми протягом дня. Він не лише має вміти організовувати освітню діяльність, а й має сприяти створенню емоційно безпечного середовища, в якому діти почуватимуться комфортно.

14 жовтня 2024 року здобувачі спеціальності 012 Дошкільна Освіта мали гарну нагоду набути відповідних компетентностей (фахово брати участь у психолого-педагогічному супроводі дітей дошкільного віку), прослухавши семінар «Психологічний супровід розвитку дитини дошкільного віку в умовах воєнного стану», що провела кандидатка психологічних наук, професорка Тетяна ДУТКЕВИЧ. Семінар відбувся в онлайн режимі із застосуванням дистанційної технології Google Mееt. Його учасниками були викладачі і здобувачі освіти кафедри теорії та методик дошкільної освіти К-ПНУ імені Івана Огієнка. Спікерка особливу увагу зосередила на важливій ролі вихователя, який має вчасно помітити дітей з ознаками емоційного, чи поведінкового дискомфорту та вжити необхідних заходів, або звернутися до психолога для організації цілеспрямованої роботи.

Також Тетяна ДУТКЕВИЧ зосередилася на характеристиці самого поняття «Психологічний супровід розвитку дитини раннього віку», наголосивши на тому, що це є цілісна системно-організована діяльність, метою якої є створення (відновлення) мікросередовищних (зокрема, сімейних) умов для успішного розвитку дитини. Охарактеризувала етапи психологічного супроводу розвитку дитини раннього віку та дошкільного віку.

На завершення, Тетяна ДУТКЕВИЧ висновкувала, що психологічний супровід розвитку дітей раннього віку допоможе не лише вирішувати сучасні колізіїї родинного виховання дітей, але й попередити труднощі розвитку особистості у майбутньому, він забезпечить найкращий старт для подальшого успішного життя дітей, дітей, які є майбутнім нашої України.

Учасники семінару подякували організаторам та спікерці семінару.

Сподіваємося, що ті знання і навички, які учасники семінару отримали в ході його проведення, будуть ефективно застосовуватися у їх професійній діяльності.