29 листопада 2024 року у режимі відеоконференції за допомогою платформи Google Meet відбувся захист виробничої педагогічної практики в закладах дошкільної освіти зі здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти очної форми здобуття вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта за освітньо-професійною програмою Дошкільна освіта (DO1-M24).
Під час проходження практики здобувачі мали можливість реалізувати на практиці здобуті теоретичні знання із фахових дисциплін, застосувати їх у вирішенні конкретних педагогічних завдань під час практичної діяльності; застосовувати теоретичний матеріал в практичній роботі з організації, управління освітнього процесу в закладах дошкільної освіти; регулювати методичну діяльність в умовах ЗДО; поглиблювати теоретичні знання та удосконалювати практичні уміння і навички здобувачів освіти щодо організації і управлінської діяльності в ЗДО; формувати уміння об’єктивно аналізувати освітню та методичну роботу закладу дошкільної освіти відповідно до вимог нормативних та програмно-методичних документів в галузі дошкільної освіти; формувати уміння самостійно проводити заходи та застосовувати інноваційні технології з методичної роботи, з організації просвітницької роботи серед батьків; формувати вміння налагоджувати ділові взаємини з вихователями та керівниками інших ЗДО, представниками ОТГ; створювати умови для вироблення впевненості у своїх діях, розвитку лідерських якостей здобувачів освіти. Здобувачі вищої освіти не лише звітували про виконання завдань практики, але й поділилися своїми враженнями від отриманого досвіду. Виступи учасників конференції були проілюстровані груповими та індивідуальними презентаціями.
У ході конференції керівники практики, доценти Гордійчук Мар’яна та Каньоса Наталія оцінили виконання завдань та оформлення звітної документації здобувачами. Сформовані звіти та супровідні матеріали свідчать про успішне проходження виробничої педагогічної практики та виконання індивідуальних завдань здобувачами освіти.
Вітаємо здобувачів з успішним завершенням виробничої педагогічної практики в закладах дошкільної освіти та бажаємо подальших досягнень у навчанні та професійному розвитку.