Home » Актуальні питання дошкільної освіти » І етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності Дошкільна освіта

Ми в соціальних мережах

Facebook

Instagram

І етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності Дошкільна освіта

23 січня 2020 року відбувся І етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності Дошкільна освіта. Мета конкурсу – виявлення актуальних напрямів наукових досліджень, залучення сучасної студентської молоді до наукової діяльності, що сприятиме підвищенню рівня їхньої професійної підготовки як фахівців дошкільної освіти.

До складу конкурсної комісії увійшли:

Співголови конкурсної комісії:

Бахмат Наталія Валеріївна, доктор педагогічних наук, професор, заступник декана педагогічного факультету з наукової роботи та інформатизації навчального процесу;

Бабюк Тетяна Йосипівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії та методик дошкільної освіти.

Члени комісії:

Газіна Ірина Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методик дошкільної освіти;

Каньоса Наталія Григорівна, кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методик дошкільної освіти;

Ватаманюк Галина Петрівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії та методик дошкільної освіти.

За результатами конкурсу були визначені переможці за освітнім рівнем «бакалавр»:

1 місце – Піщевська В., студентка 4 курсу спеціальності Початкова освіта з додатковою спеціальністю Дошкільна освіта (науковий керівник: Гордійчук М.С., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методик дошкільної освіти);

2 місце – Маїк З., студентка 4 курсу спеціальності Дошкільна освіта (науковий керівник: Демчик К.І., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії та методик дошкільної освіти);

3 місце – Гаврилова Я., студентка 3 курсу спеціальності Дошкільна освіта (науковий керівник: Пукас І.Л., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії та методик дошкільної освіти).

Ми пишаємось нашими молодими науковцями та бажаємо подальших досягнень у царині освітньої науки!