Home » #kpnu » ПРОЗВІТУВАЛИ ПРО НАУКОВО-ДОСЛІДНУ РОБОТУ В 2022 РОЦІ

Ми в соціальних мережах

Facebook

Instagram

ПРОЗВІТУВАЛИ ПРО НАУКОВО-ДОСЛІДНУ РОБОТУ В 2022 РОЦІ

1 – 2 березня 2023 року науково-педагогічні працівники кафедри теорії та методик дошкільної освіти взяли активну участь у Науковій конференції викладачів, докторантів і аспірантів за підсумками НДР у 2022 році.

1 березня, на засіданні секції зі спеціальності «Дошкільна освіта», обговорювалися актуальні проблеми дошкільної освіти, які були предметом вивчення професорсько-викладацького складу кафедри упродовж календарного року. Так, Галаманжук Л.Л., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, окреслила шляхи використання інноваційних оздоровчих технологій у роботі з дітьми старшого дошкільного віку. Бабюк Т.Й., кандидат педагогічних наук, доцент, обґрунтувала роль і значення soft skills у формуванні готовності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до професійної діяльності. Проблеми адаптації дітей дошкільного віку до сучасного соціального простору розкрила Каньоса Н.Г., кандидат психологічних наук, доцент. Про готовність майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти до розвитку творчого потенціалу дошкільника розповіла Гордійчук М.С., кандидат педагогічних наук, доцент. Ватаманюк Г.П., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри, розкрила зміст і шляхи вдосконалення практичної підготовки майбутніх вихователів. Про STREAM в системі дошкільної освіти доповіла Газіна І.О., кандидат педагогічних наук, доцент. Сучасні підходи щодо дизайнерських альтернатив розвивального середовища закладу дошкільної освіти запропонувала Демчик К.І., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри. Особливості впливу ігрової діяльності на виховання самостійності в дітей раннього віку розкрила Пукас І.Л., кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри.

2 березня, відбулось обговорення виголошених на секційному засіданні звітних доповідей науково-педагогічних працівників та виголошено подальші перспективи для наукових розвідок з проблематики дошкільної освіти та підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти. Таким чином, різноаспектність досліджуваної проблематики, своєрідність наукових поглядів на її вирішення, створили атмосферу жвавої наукової дискусії, що наштовхнуло до обрання нових наукових ідей та напрямів дослідження.