Home » #kpnu » Завершується обговорення проєкту освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 012 Дошкільна освіта

Ми в соціальних мережах

Facebook

Instagram

Завершується обговорення проєкту освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 012 Дошкільна освіта

28 грудня 2023 року в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича відбулася плідна зустріч, присвячена обговоренню проєкта освітньо-професійньої програми «Дошкільна освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 012 Дошкільна освіта та підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти за цією ОП.

На зустрічі присутні заслухали гаранта ОП Тетяну БАБЮК, яка представила загальну інформацію про проєкт, про внесені зміни, детально зупинилась на особливостях програми, прокоментувала інформацію щодо працевлаштування та подальшого навчання випускників.

Після доповіді присутні обговорили проєкт ОП, внесли пропозиції щодо змісту освітніх компонентів, забезпечення програмних результатів навчання відповідними компонентами освітньої програми, залучення здобувачів вищої освіти до участі в програмах академічної мобільності, формуванні загальних і фахових компетентностей, необхідних для підготовки конкурентоспроможних фахівців на ринку праці.

Зокрема, завідувач кафедри педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти, доктор педагогічних наук, професор Марія ОЛІЙНИК зазначила, що варто організовувати проведення гостьових лекцій із залученням фахівців з дошкільної освіти як з українських, так і зарубіжних ЗВО, оскільки такий вид навчальної діяльності слугуватиме формуванню професійної компетентності здобувачів вищої освіти. Ярина ТАНЯВСЬКА, кандидат педагогічних наук, доцент, асистент кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти, запропонувала розглянути можливість після виробничої педагогічної практики в закладах дошкільної освіти у першому семестрі додати один навчальний тиждень для усвідомлення результатів практики, рефлексії, підведення підсумків та якісної підготовки звітної документації.

Відбувся корисний обмін думками і досвідом.