8 травня 2024 року на базі кафедри теорії та методик дошкільної освіти в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка відбулася ІV Всеукраїнська науково-практична конференціяї здобувачів вищої освіти й молодих вчених «Дошкілля в сучасному освітньому просторі: досвід, інновації, перспективи».
Конференція відбулася за підтримки партнерів нашого університету: Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка, Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, Волинського національного університету імені Лесі Українки. Модератори конференції: Ірина Газіна та Мар’яна Гордійчук.
На початку конференції доцент кафедри теорії та методик дошкільної освіти К-ПНУ імені Івана Огієнка Ірина Газіна зазначила: «Без перебільшення, значення подібних наукових форумів є надзвичайно великим, особливо сьогодні в нелегкі часи для нашої України, її освітньої галузі. І те, що ми маємо змогу здійснювати освітній процес, займатися наукою, організовувати подібні конференції, маємо завдячувати нашим захисникам, воякам Збройних сил України, які ціною свого життя дають нам можливість жити і працювати сьогодні та думати про майбутнє».
Змішаний формат проведення конференції (у формі публічного виголошення доповідей та в онлайн форматі з використанням додатку Google Meet) дав змогу взяти активну участь в її роботі здобувачам освіти з університетів-партнерів.
Конференція стосувалася широкого кола актуальних проблем сучасного українського дошкілля. Зокрема, це: технології всебічного розвитку особистості дитини дошкільного віку; наступність в умовах підготовки старших дошкільників до навчання у Новій українській школі; формування професійних компетентностей фахівців дошкільної освіти; розвиток українського національного дошкілля через призму педагогічної спадщини Софії Русової.
Безумовно, подібні наукові форуми є важливими для нашого університету. Це реальний приклад реалізації завдань науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти. Для останніх – важливий досвід науково-дослідної роботи, підготовки доповіді, самого публічного виступу, а також – можливість здійснити апробацію тем їхніх кваліфікаційних робіт.