27 лютого 2025 року на кафедрі теорії та методик дошкільної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка відбулося обговорення оновленої освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 012/А2 Дошкільна освіта.
Мета заходу — удосконалення змісту програми відповідно до вимог ринку праці, розвитку інклюзивної освіти, запитів роботодавців і стейкхолдерів.
До обговорення були залучені провідні науковці у сфері дошкільної освіти: Тарарак Наталія Григорівна — доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії, технологій і методик дошкільної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди; Мацук Людмила Олександрівна — доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри дошкільної освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; Турчина Ірина Станіславівна — кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка; Олійник Марія Іванівна — доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки і психології дошкільної та спеціальної освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича; Кривошея Тетяна Михайлівна — кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри дошкільної освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.
Участь у заході також взяли викладачі кафедри, здобувачі освіти та представники закладів дошкільної освіти міста Кам’янця-Подільського — потенційні роботодавці випускників.
Під час заходу відбулося активне обговорення змісту та структури освітньо-професійних програм, їх відповідності сучасним вимогам ринку праці та стандартам вищої освіти. Учасники зустрічі мали змогу висловити свої думки, пропозиції та очікування щодо підготовки майбутніх фахівців у сфері дошкільної освіти. Особливу увагу було приділено питанню практичної підготовки студентів, формуванню професійних компетентностей, впровадженню інноваційних методів навчання та важливості міждисциплінарного підходу.
Дякуємо всім учасникам за активну участь, цінні ідеї та небайдужість до
якості професійної підготовки педагогів майбутнього!