Усе й усі в цьому світі хочуть, щоб їх любили. Бо коли люблять, то не образять, не нашкодять, а навпаки, – допоможуть, підтримають і захистять. Нашої допомоги, захисту та любові потребує і чудовий світ природи. І саме педагоги мають докласти максимум зусиль для того, щоб сформувати у своїх вихованців уміння бачити неповторну красу природи, навчити бути їй справжніми друзями, виховати в них почуття відповідальності за збереження цілісності природної краси. Найбільш сприятливий період для роз’яснення завдань екологічного виховання – це дошкільне дитинство. Усе, чого діти навчилися у дитячому садку, які вміння й навички опанували – буде доброю основою для подальшого життя. Цій нагальній проблемі присвячене засідання круглого столу науково-педагогічних працівників кафедри теорії та методик дошкільної освіти К-ПНУ імені Івана Огієнка з вихователями закладів дошкільної освіти Дунаєвеччини. на тему «Формування екологічної компетентності дошкільників у сучасних умовах.
Директорка Комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Галина Давиденко у своїй промові звернула увагу на своєчасність проблеми, на потребу сучасного педагога, як вишу так і інших ланок освіти, у професійному вдосконаленні, на ролі співпраці науковців і практиків задля успішної реалізації освітніх завдань у формуванні особистості дошкільника, висунутих державою.
Тетяна Точинська, вихователь-методист Дунаєвецького ЗДО №3 «Берізка» окреслила Нові вектори освітнього напряму Базового компонента дошкільної освіти «Дитина в природному довкіллі», Тетяна Бабюк розповіла про наукові підходи до формування екологічної компетентності, акцентуючи увагу інтеграції знань, Галина Ватаманюк презентувала художню літературу як один із ефективних засобів екологічного виховання, запропонувала перелік найбільш доцільних для цього художніх творів для дітей сучасних поетів і письменників. Про можливості образотворчої діяльності у формуванні екологічної компетентності дошкільників розповіла Катерина Демчик. Технологіям та інноваціям у вирішенні заявленої теми круглого столу були присвячені і виступи науково-педагогічних працівників кафедри – Наталії Каньоси, Ірини Газіної.
У дружній полеміці визначалися пріоритети, народжувалися нові ідеї та умовисновки, як от: навіть у складних умовах війни, в яких перебуває наша країна, найкраща інвестиція в освіту – це інвестиція у педагога, в покращення його професійних компетентностей, у підвищення його кваліфікації.