Home » #kpnu » Настановна конференція з “Виробничої дослідницько-педагогічної практики в закладах дошкільної освіти” для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна форма здобуття освіти)

Ми в соціальних мережах

Facebook

Instagram

Настановна конференція з “Виробничої дослідницько-педагогічної практики в закладах дошкільної освіти” для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна форма здобуття освіти)

13 жовтня 2023 року відбулася настановна конференція з проходження “Виробничої дослідницько-педагогічної практики в закладах дошкільної освіти” для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти (2 курс, денна форма здобуття освіти). Керівники практики з фаху Наталія КАНЬОСА, Тетяна БАБЮК та Мар’яна ГОРДІЙЧУК ознайомили здобувачів освіти із термінами проходження практики та її тривалістю, зі змістом роботи та етапами її виконання упродовж практики, переліком звітної документації, вимогами до її оформлення та термінами здачі. Також ознайомили присутніх з організаційними умовами проходження практики, провели інструктаж з техніки безпеки життєдіяльності, звернули увагу на дотримання правил безпеки в умовах воєнного стану.

Практика, як один із важливих етапів професійної підготовки фахівця у галузі дошкільної освіти сприяє поглибленню і закріпленню теоретичних знань, їх реалізації у практичній діяльності, формуванню професійних умінь і навичок. Виробнича дослідницько-педагогічна практика є обов’язковим компонентом фахової підготовки майбутніх фахівців з дошкільної освіти, важливим етапом їхнього професійного зростання, вдосконалення фахової компетентності. Практична підготовка забезпечує встановлення безпосереднього зв’язку між теорією та практикою, оскільки в умовах реальної професійної діяльності відбувається інтеграція теоретичних знань і практичних умінь здобувачів, що зумовлює оволодіння ними складниками професійної компетентності.

Мета виробничої дослідницько-педагогічної практики в закладах дошкільної освіти: систематизація, розширення і закріплення теоретичних знань у галузі наукових досліджень актуальних проблем дошкільної освіти, формування умінь здійснення пошукової та дослідницької діяльності, забезпечення умов для завершення роботи над магістерським дослідженням.

Настановна конференція завершилася побажаннями плідної праці та успіхів на всіх етапах проходження практики.