Home » #kpnu » ПРОЗВІТУВАЛИ ПРО НАУКОВО-ДОСЛІДНУ РОБОТУ В 2023 РОЦІ

ПРОЗВІТУВАЛИ ПРО НАУКОВО-ДОСЛІДНУ РОБОТУ В 2023 РОЦІ

12 – 13 березня 2024 року науково-педагогічні працівники кафедри теорії та методик дошкільної освіти взяли активну участь у Науковій конференції викладачів, докторантів і аспірантів за підсумками НДР у 2023 році.

12 березня, на засіданні підсекції «Теорії та методик дошкільної освіти», обговорювалися актуальні проблеми дошкільної освіти, які були предметом вивчення професорсько-викладацького складу кафедри упродовж календарного року. Так, Леся ГАЛАМАНЖУК, доктор педагогічних наук, професор,  запропонувала організаційно-методичні умови реалізації здоровʼязбережувальної рухової активності дошкільників. Тетяна БАБЮК, кандидат педагогічних наук, доцент, розповіла про забезпечення наступності у експериментально-дослідницькій діяльності старших дошкільників та молодших школярів. Галина ВАТАМАНЮК, кандидат педагогічних наук, доцент, обґрунтувала підготовку дітей 3-го – 5-го років життя до оволодіння основами грамоти. Про раннє навчання дітей математики засобами ігрових технологій доповіла Ірина ГАЗІНА, кандидат педагогічних наук, доцент. Про Формування позитивного ставлення дітей дошкільного віку до школи у контексті особистісної готовності до навчання розповіла Мар’яна ГОРДІЙЧУК, кандидат педагогічних наук, доцент. Особливості організації образотворчої діяльності дошкільників: сучасні виклики, альтернативні рішення розкрила Катерина ДЕМЧИК, кандидат педагогічних наук. Про Діяльнісний підхід в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти доповіла Наталія КАНЬОСА, кандидат психологічних наук, доцент. Іванна ПУКАС, кандидат педагогічних наук, доцент, ознайомила присутніх із інноваційними технологіями в сучасному закладі дошкільної освіти.

13 березня, відбулось обговорення виголошених на секційному засіданні звітних доповідей науково-педагогічних працівників та виголошено подальші перспективи для наукових розвідок з проблематики дошкільної освіти та підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти. Таким чином, різноаспектність досліджуваної проблематики, своєрідність наукових поглядів на її вирішення, створили атмосферу жвавої наукової дискусії, що наштовхнуло до обрання нових наукових ідей та напрямів дослідження.

Ми в соціальних мережах

Instagram

Facebook