28 березня 2025 року на кафедрі теорії та методик дошкільної освіти проведено інструктивну нараду з організації і проходження виробничої організаційно-методичної практики в закладах дошкільної освіти здобувачами 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форми здобуття освіти, спеціальності «Дошкільна освіта».
Керівники практики з фаху Наталія КАНЬОСА, кандидат психологічних наук, доцент та Мар’яна ГОРДІЙЧУК, кандидат педагогічних наук, доцент, ознайомили присутніх із методичними рекомендаціями щодо організації та змісту практичної діяльності. Про особливості співпраці з адміністрацією ЗДО – баз практики, умови допуску до проведення залікових форм роботи розповіла Таїсія БРОЗНИЦЬКА, асистент кафедри теорії та методик дошкільної освіти, вихователь-метоист ЗДО №9 “Барвистий віночок”.
Виробнича організаційно-методична практика в закладах дошкільної освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти орієнтована на формування й удосконалення професійних компетентностей, моделювання та використання різних освітніх технологій для оптимізації освітнього процесу в ЗДО. Вона має узагальнений характер і передбачає залучення здобувачів до різнопланової організаційно-педагогічної та управлінсько-методичної роботи в ЗДО.
Відповідно до навчального плану здобувачі, які здобувають освітній ступінь «магістр» за спеціальністю 012 Дошкільна освіта, набувши певних практичних умінь під час проходження виробничої організаційно-методичної практики в закладах дошкільної освіти, закріплюють їх у процесі наступного етапу практичної підготовки – виробничої організаційно-методичної практики. У процесі виробничої організаційно-методичної практики вони виконують функції адміністрації (директора й методиста), в поєднанні з виконанням індивідуальних (творчих) завдань.
Оволодіння майбутніми педагогами фахово-методичними, спеціальними та творчими уміннями має велике значення для їхньої професійної діяльності, оскільки сучасний ЗДО потребує педагога вищої кваліфікації з творчим науково-педагогічним мисленням. Адже, саме фахова вправність, здатність вирішувати педагогічні задачі, прагнення до розвитку та самовдосконалення характеризують компетентного педагога, діяльність якого спрямована на всебічний розвиток дошкільника.