Настановна конференція з “Організаційно-методичної практики в ЗДО” для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти

#kpnu #Дошкільна_освіта #КПНУ академічна доброчесність актуальні питання дошкільної освіти Актуально Викладачу Дошкільна освіта здобувачу Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка кафедра теорії та методик дошкільної освіти Конференція Новини Педагогічний факультет педагогу практика студенту

28 березня 2025 року на кафедрі теорії та методик дошкільної освіти проведено інструктивну нараду з організації і проходження виробничої організаційно-методичної практики в закладах дошкільної освіти здобувачами 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форми здобуття освіти, спеціальності «Дошкільна освіта». 

Керівники практики з фаху Наталія КАНЬОСА, кандидат психологічних наук, доцент та Мар’яна ГОРДІЙЧУК, кандидат педагогічних наук, доцент, ознайомили присутніх із методичними рекомендаціями щодо організації та змісту практичної діяльності. Про особливості співпраці з адміністрацією ЗДО – баз практики, умови допуску до проведення залікових форм роботи розповіла Таїсія БРОЗНИЦЬКА, асистент кафедри теорії та методик дошкільної освіти, вихователь-метоист ЗДО №9 “Барвистий віночок”.

Виробнича організаційно-методична практика в закладах дошкільної освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти орієнтована на формування й удосконалення професійних компетентностей, моделювання та використання різних освітніх технологій для оптимізації освітнього процесу в ЗДО. Вона має узагальнений характер і передбачає залучення здобувачів до різнопланової організаційно-педагогічної та управлінсько-методичної роботи в ЗДО.

Відповідно до навчального плану здобувачі, які здобувають освітній ступінь «магістр» за спеціальністю 012 Дошкільна освіта, набувши певних практичних умінь під час проходження виробничої організаційно-методичної практики в закладах дошкільної освіти, закріплюють їх у процесі наступного етапу практичної підготовки – виробничої організаційно-методичної практики. У процесі виробничої організаційно-методичної практики вони виконують функції адміністрації (директора й методиста), в поєднанні з виконанням індивідуальних (творчих) завдань.

Оволодіння майбутніми педагогами фахово-методичними, спеціальними та творчими уміннями має велике значення для їхньої професійної діяльності, оскільки сучасний ЗДО потребує педагога вищої кваліфікації з творчим науково-педагогічним мисленням. Адже, саме фахова вправність, здатність вирішувати педагогічні задачі, прагнення до розвитку та самовдосконалення характеризують компетентного педагога, діяльність якого спрямована на всебічний розвиток дошкільника.