Home » Практикоорієнтованість

Практикоорієнтованість

Гостьова лекція «Реалізація завдань освіти для сталого розвитку у взаємодії з дітьми дошкільного віку та їх батьками»

Гостьова лекція «Реалізація завдань освіти для сталого розвитку у взаємодії з дітьми дошкільного віку та їх батьками»

Роль вихователя закладу дошкільної освіти в реалізації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами

Роль вихователя закладу дошкільної освіти в реалізації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами

Психологічний супровід розвитку дитини дошкільного віку в умовах воєнного стану

Психологічний супровід розвитку дитини дошкільного віку в умовах воєнного стану

Участь вихователів у комплексному супроводі дітей дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку»

Участь вихователів у комплексному супроводі дітей дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку»

Соціальне довкілля пізнаємо крізь призму музейної педагогіки

СОЦІАЛЬНЕ ДОВКІЛЛЯ ПІЗНАЄМО КРІЗЬ ПРИЗМУ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Щоб навчити інших, треба вміти самим

ЩОБ НАВЧИТИ ІНШИХ, ТРЕБА ВМІТИ САМИМ

Практикоорієнтованість у фаховій підготовці здобувачів за спеціальності 012 дошкільна освіта.  Сучасні інноваційні практики у сфері дошкільної освіти: впровадження програми «Крок за кроком»

Практикоорієнтованість у фаховій підготовці здобувачів за спеціальності 012 Дошкільна освіта.  Сучасні інноваційні практики у сфері дошкільної освіти: впровадження програми «Крок за кроком»

Переймаємо досвід

ПЕРЕЙМАЄМО ДОСВІД

Вчимося реалізувати принцип наступності дошкільної та початкової освіти

ВЧИМОСЯ РЕАЛІЗУВАТИ ПРИНЦИП НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Семінар-практикум «Використання методів арттерапії у роботі вихователя з дітьми раннього та дошкільного віку»

Семінар-практикум «Використання методів арттерапії у роботі вихователя з дітьми раннього та дошкільного віку»

Практико-орієнтоване навчання в дії: ознайомлення дітей із суспільним довкіллям

ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В ДІЇ: ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ СУСПІЛЬНИМ ДОВКІЛЛЯМ

Вчимося реалізувати принцип наступності дошкільної та початкової освіти

ВЧИМОСЯ РЕАЛІЗУВАТИ ПРИНЦИП НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Бінарне практичне заняття «Експрес-методики вивчення та оцінювання мовлення дітей дошкільного віку»

Бінарне практичне заняття «Експрес-методики вивчення та оцінювання мовлення дітей дошкільного віку»

Патріотами не народжуються, ними стають 

ПАТРІОТАМИ НЕ НАРОДЖУЮТЬСЯ, НИМИ СТАЮТЬ

Дуальна лекція «Креативні рішення розвитку творчих здібностей дошкільників у образотворчій діяльності»

Дуальна лекція «Креативні рішення розвитку творчих здібностей дошкільників у образотворчій діяльності»

Формування професійних компетентностей вихователя в умовах сучасних викликів

Формування професійних компетентностей вихователя в умовах сучасних викликів

У колі здоров’я разом із дошкільнятами

У КОЛІ ЗДОРОВ’Я РАЗОМ ІЗ ДОШКІЛЬНЯТАМИ

Вебінар  «Соціально-ігрове проєктування в дитсадку: методичні акценти»

ВЕБІНАР  «СОЦІАЛЬНО-ІГРОВЕ ПРОЄКТУВАННЯ В ДИТСАДКУ: МЕТОДИЧНІ АКЦЕНТИ»

Формуємо професійні компетентності

ФОРМУЄМО ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Гостьова лекція на тему: «Метод Фельденкрайза як засіб впливу на психоемоційний стан людини»

Гостьова лекція на тему: «Метод Фельденкрайза як засіб впливу на психоемоційний стан людини»

Відкриваємо завісу у світ обраної професії

ВІДКРИВАЄМО ЗАВІСУ У СВІТ ОБРАНОЇ ПРОФЕСІЇ

Круглий стіл: «Сучасна освіта: синергія дошкільної, початкової та вищої освіти для забезпечення безперервності освітнього процесу»

Круглий стіл: «Сучасна освіта: синергія дошкільної, початкової та вищої освіти для забезпечення безперервності освітнього процесу»

День дошкілля у співпраці

ДЕНЬ ДОШКІЛЛЯ У СПІВПРАЦІ

Освіта  сталого розвитку в  дії: вчимося  самі, щоб  учити інших

Освіта  сталого розвитку в  дії: ВЧИМОСЯ  САМІ, ЩОБ  УЧИТИ ІНШИХ

Гостьова лекція «Практика ігрової майстерності вихователя»

Гостьова лекція «Практика ігрової майстерності вихователя»

Гостьова лекція «Інклюзивна освіта засобами музичного мистецтва»

Гостьова лекція «Інклюзивна освіта засобами музичного мистецтва»

Долучились до обговорення нового Закону України «Про дошкільну освіту» 

Долучились до обговорення нового Закону України «Про дошкільну освіту» 

«Світлішає на світі, коли радіють діти»

«Світлішає на світі, коли радіють діти»

Гостьова лекція «Організація харчування в ЗДО»

Гостьова лекція «Організація харчування в ЗДО»

Марафон гостьових лекцій триває

МАРАФОН ГОСТЬОВИХ ЛЕКЦІЙ ТРИВАЄ

Гостьова лекція «Взаємодія закладів дошкільної освіти з сім’єю у формуванні здоров’язбережувальної та рухової компетентності дітей дошкільного віку»

Гостьова лекція «Взаємодія закладів дошкільної освіти з сім’єю у формуванні здоров’язбережувальної та рухової компетентності дітей дошкільного віку»

Гостьова лекція «Нетрадиційні техніки образотворчого мистецтва в роботі з дітьми дошкільного віку»

Гостьова лекція «Нетрадиційні техніки образотворчого мистецтва в роботі з дітьми дошкільного віку»

Науково-методичний івент «Ігромайстерність вихователя в образотворчій діяльності як запорука успішної мистецької освіти дошкільників»

Науково-методичний івент «Ігромайстерність вихователя в образотворчій діяльності як запорука успішної мистецької освіти дошкільників»

Співпрацюємо заради майбутнього

СПІВПРАЦЮЄМО ЗАРАДИ МАЙБУТНЬОГО

Лабораторне заняття з професіоналом-практиком

Лабораторне заняття з професіоналом-практиком

Від теорії до практики. Проведення аудиторних занять професіоналами- практиками на базі ЗДО

Від теорії до практики. Проведення аудиторних занять професіоналами- практиками на базі ЗДО

Марафон гостьових лекцій триває

МАРАФОН ГОСТЬОВИХ ЛЕКЦІЙ ТРИВАЄ

Гібридне гостьове заняття-тренінг на тему: «Теоретико-практичні аспекти використання ігрових технологій з дітьми дошкільного віку у взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї»

Гібридне гостьове заняття-тренінг на тему: «Теоретико-практичні аспекти використання ігрових технологій з дітьми дошкільного віку у взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї»

Бінарне практичне заняття з навчальної дисципліни: «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень»

БІНАРНЕ ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ: «ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ»

Науково-практичний семінар «Феномен етнокультурної ідентичності здобувачів освіти через реалії сьогодення»

Науково-практичний семінар «Феномен етнокультурної ідентичності здобувачів освіти через реалії сьогодення»

Зустріч, що навчає і надихає (Пізнаємо, навчаємось, практикуємо)

ЗУСТРІЧ, ЩО НАВЧАЄ І НАДИХАЄ (Пізнаємо, навчаємось, практикуємо)

Здобуваємо практичний досвід!

Здобуваємо практичний досвід!

Майстер-клас «Умоційний розвиток дітей засобами інноваційних технологій і видів мистецтва»

МАЙСТЕР-КЛАС «ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ВИДІВ МИСТЕЦТВА»

Семінар «Інноваційні технології в сучасному закладі дошкільної освіти»

Семінар «Інноваційні технології в сучасному закладі дошкільної освіти»

Успішних плекаємо змалку: на базі К-ПНУ відбувся воркшоп «Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство. Діджиталізація. Майбутній капітал»

Успішних плекаємо змалку: на базі К-ПНУ відбувся воркшоп «Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство. Діджиталізація. Майбутній капітал»

Засідання «Круглого столу»

ЗАСІДАННЯ «КРУГЛОГО СТОЛУ»

Науково-практичний семінар «Гра дитини – домінанта освітнього напряму Державного стандарту дошкільної освіти»

Науково-практичний семінар «Гра дитини – домінанта освітнього напряму Державного стандарту дошкільної освіти»

Семінар-практикум: «Екологія і ми: Планета Земля в небезпеці»

Семінар-практикум: «Екологія і ми: Планета Земля в небезпеці»

Радість від навчання і робота без «МЕТОДИЧКИ»

Радість від навчання і робота без «МЕТОДИЧКИ»

Ми в соціальних мережах

Instagram

Facebook