Для практик карантин – не перешкода

Актуальні питання дошкільної освіти Актуально Без категорії Викладачу Вступнику Дошкільна освіта Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка кафедра теорії та методик дошкільної освіти Конференція Новини Педагогічний факультет педагогу практика студенту

13 травня 2021 року відбулася звітна відеоконференція за результатами проходження виробничої педагогічної практики в закладах дошкільної освіти студентами ІІ (магістерського) рівня освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка спеціальності 012 Дошкільна освіта за освітньо-професійною програмою Дошкільна освіта. У зв’язку із застосуванням обмежувальних протиепідемічних заходів, означений вид практики було організовано на кафедрі теорії те методик дошкільної освіти. Керівництво практикою здійснювали к.п.н., доцент Газіна І.О. (керівник з фаху), к.пс. н., професор Дуткевич Т.В. (керівник з психології), к.п.н. , ст. викл. Ватаманюк Г.П. (кер. з дошкільної педагогіки).

Упродовж 6 тижнів (29.03-07-05) студенти групи DO1-М20 працювали над розробками конспектів нетрадиційних занять із фахових методик для дітей молодшого і старшого дошкільного віку, нетрадиційних форм методичної роботи та роботи з батьками на рівні ЗДО, складанням сценаріїв і програм загальносадових заходів, створенням освітньо-виховних проектів, аналізували сайти, блоги, сторінки соціальних мереж закладів дошкільної освіти міста, у яких вони проходили попередні види практик, вивчали особливості надання закладом дошкільної освіти додаткових освітніх послуг (види, документація, способи організації гурткової й студійної роботи), створювали пам’ятки для педаговів і батьків із психології, розробляли пакети діагностичних завдань з розвитку мовлення й логіко-математичного розвитку, – що свідчить про методичну спрямованість цього виду практики.

Здійснюючи науково-дослідну роботу продовжували працювати над магістерським дослідженням. Особливої уваги заслуговує виконання індивідуально-творчих завдань – створення реклами (візитки, або її проекту чи моделі) сучасного конкурентноспроможного закладу дошкільної освіти. Звітуючи, студенти із задоволенням ділилися у звітах враженнями від практики та методично-творчими напрацюваннями.