Home » #kpnu » Обговорення ОП «Дошкільна освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти зі здобувачами вищої освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

Обговорення ОП «Дошкільна освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти зі здобувачами вищої освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка

11 листопада 2024 року відбулась зустріч робочої групи з розроблення ОП «Дошкільна освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти зі здобувачами вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм здобуття вищої освіти. Тетяна БАБЮК, гарант освітньої програми, повідомила присутніх про актуальність оновлення змісту ОП, що зумовлено тенденціями розвитку освітньої галузі, викликами сучасного світу та вимогами практики щодо підготовки кваліфікованих фахівців, закликала студентів висловити власне бачення напрямків змін в освітній програмі. Наталія КАНЬОСА, розробник освітньої програми, проаналізувала складники освітньої програми, програмні компетентності та результати навчання, навчально-методичне забезпечення реалізації освітньої програми.

Здобувачі освіти позитивно оцінили отримані знання та можливість їх використати у практиці професійної діяльності в ЗДО. Так, Богдана ЯКОВЕЦЬ наголосила на значущості практичної підготовки для виконання професійних функцій та готовності до професійної діяльності, що вдало формуються на практичних заняттях. Водночас було окреслено коло питань, які потребують додаткової уваги. Зокрема, Ольга ЯВОРСЬКА висловилась щодо розширення розгляду спектру проблем, які виникають під час організації спілкування в освітньому середовищі, взаємодії з різними суб’єктами освітнього простору. Жваво обговорювалися можливості ОП забезпечити набуття студентами цифрових компетентностей, зокрема, Іван КАПІТАНЧУК висловив пропозицію включити у вибіркові освітні компоненти дисципліну, яка охоплюватиме питання ознайомлення з інструментами ШІ. Учасники зустрічі оцінили перспективи апробації отриманих знань під час проходження практик. Так, здобувачі вищої освіти Вікторія БОГОВИЧ, Софія КУШНІР, Каріна ЗАВЕРТЯЄВА підкреслили значущість настановлення студентів на навчання впродовж життя, яке формується як під час вивчення навчальних дисциплін, так і під час проходження практик.

Під час зустрічі було також розглянуто і обговорено широке коло питань, що стосуються якості підготовки та працевлаштування випускників спеціальності 012 Дошкільна освіта. Підсумком плідної роботи стало окреслення підходів до удосконалення змісту освітньої програми «Дошкільна освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Думка студентів важлива!