14 червня 2022р. відбулася звітна онлайн-конференція з виробничої педагогічної практики в закладах дошкільної освіти для студентів 3 курсу DO1-B19 групи. Терміни проходження практики – 28 березня – 3 червня 2022р., тривалість – 10 тижнів; платформа відеозустрічі – Google Meet. Учасники конференції – здобувачі вищої освіти та керівники практики ( з фаху – Ватаманюк Г.П., Галаманжук Л.Л., Гордійчук М.С., Демчик К.І., Пукас І.Л.; дошкільної педагогіки – Гордійчук М.С.; дитячої психології – Куриця А.І.) заслухали звіти здобувачів про виконану під час практики роботу.
За період практики здобувачі виконували наступні завдання: описували сайту ЗДО – бази практики, аналізували йог змістове наповнення; опрацьовували нормативно-правові документи, які регламентують діяльність ЗДО, посадову інструкцію вихователя та пакет документів, які він веде; розробляли конспекти занять із різних змістових ліній освітніх чинних програм, конспекти комплексів ранкової гімнастики і гімнастики пробудження, конспекти прогулянок у І і ІІ половину дня, конспекти виховних заходів та форм роботи з батьками, конспект методичної форми роботи; здійснювали психолого-педагогічне спостереження за дитиною старшого дошкільного віку і діагностику її готовності до навчання в школі, виконували індивідуальне наукове (творче) завдання, оформляли звітну документацію. Під час конференції здобувачі освіти розповідали про те, що їм вдалося краще, на було звернуто більше уваги, ділилися власними напрацюваннями та здобутками з іншими.
Незважаючи на складну ситуацію, здобувачі вищої освіти справилися з поставленими завданнями, вчасно подали на перевірку методистам звітну документацію. Методисти відзначили відповідальне ставлення студентів до проходження практики, старанність більшості студентів при виконанні завдань, належний рівень фахової, методичної та психолого-педагогічної підготовки, а також дали цінні поради, щодо майбутньої професійної діяльності майбутніх вихователів. Не обійшлося і без конструктивної критики та зауважень, які студенти врахують у майбутньому. Зважаючи на все вище перераховане, можна впевнено говорити про гідне становлення майбутніх педагогів та прагнення їх до професіоналізму в обраному напрямку освітньої роботи. Також здобувач та керівники практики висловили спільну думку: не дивлячись на те, що дистанційне навчання надає можливості здобувати освіту, опанувати інноваційні технології, нічого не замінить живого спілкування з вихованцями в закладі дошкільної освіти.
Вітаємо всіх здобувачів вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта» з успішним завершенням педагогічної практики!!!
Професорсько-викладацький склад кафедри