Home » #kpnu » НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Ми в соціальних мережах

Facebook

Instagram

НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

7 квітня 2023 року на базі кафедри теорії та методик дошкільної освіти та кафедри теорії та методик початкової освіти проведено науково-практичний семінар “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ”.

МЕТА НАУКОВО-ПРАКТИЧНОГО СЕМІНАРУ: розвиток фахової компетентності педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої та вищої освіти у галузі дошкільної та початкової освіти у відповідності з Європейськими стандартами, поширення цінностей інклюзивної освіти, формування інклюзивної компетентності освітян зі створення належних умов для задоволення освітніх потреб осіб з особливими освітніми потребами.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: вихователі ЗДО, вчителі початкових класів ЗЗСО; представники управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради; науково-педагогічні працівники ЗВО України та зарубіжжя.

Про результати основного етапу польоваго дослідження оцінки якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти за методикою ECERS-3 розказала Косенчук Ольга Геннадіївна, кандидат педагогічних наук, доцент, начальник відділу дошкільної освіти Державної установи «Український інститут розвитку освіти».

Нормативно-правове забезпечення діяльності закладів дошкільної освіти в умовах воєнного стану: ключові виклики та стратегії їх вирішення висвітлила Нерянова Світлана Іванівна, начальник відділу дошкільної освіти Головного управління загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України.

 Єфименко Микола Миколайович, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри прикладної психології та логопедії Бердянського державного педагогічного університету виступив із доповіддю “Фізичне виховання молодших школярів – загублення казкової фізкультури дошкілля?!”

Соловйова Людмила Іванівна, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології Костюка НАПН України розказала про готовність дитини старшого дошкільного віку до системного навчання в школі.

Із доповіддю “Сприяння різноманітності в НУЩ: європейські стандарти” виступила Тарнавська Наталя Петрівна, кандидат психологічних наук, доцент, доктор PhD, дослідник університету Парми (Італія).

Про психологічні аспекти феномену шкільної неуспішності доповіла Бахмат Наталія Валеріївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри теорії та методик початкової освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

 Учасники семінару відзначають, що теми які обговорювалися були цікавими і актуальними, піднімалися надзвичайно важливі питання розвитку фахової компетентності педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої та вищої освіти у галузі дошкільної та початкової освіти у відповідності з Європейськими стандартами, поширення цінностей інклюзивної освіти, формування інклюзивної компетентності освітян зі створення належних умов для задоволення освітніх потреб осіб з особливими освітніми потребами.