Home » #kpnu » Обговорення освітньої програми «Дошкільна освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта зі здобувачами вищої освіти

Ми в соціальних мережах

Facebook

Instagram

Обговорення освітньої програми «Дошкільна освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта зі здобувачами вищої освіти

Думка студентів важлива! Під цим гаслом 1 листопада, 7 листопада та 9 листопада 2023 року було проведено серію онлайн зустрічей зі здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти та випускниками першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Основним питанням зустрічей було обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 012 Дошкільна освіта.

Гарант освітньої програми, Тетяна БАБЮК, повідомила присутніх про актуальність оновлення змісту ОП, що зумовлено тенденціями розвитку освітньої галузі, викликами сучасного світу та вимогами практики щодо підготовки кваліфікованих фахівців. Розробник програми, Наталія КАНЬОСА, засвідчила готовність до врахування побажань та пропозицій щодо удосконалення освітньої програми та закликала студентів висловити власне бачення напрямків змін в освітній програмі.

Учасники зустрічей обмінялися думками щодо змісту освітньої програми, освітніх компонентів та фахових компетентностей, необхідних для підготовки конкурентоздатних фахівців з дошкільної освіти на ринку праці. Здобувачі вищої освіти, які навчаються за ОП, позитивно оцінили отримані знання та можливість їх використати в практиці управлінської діяльності в ЗДО. Так, Наталія БОЙЧУК наголосила на значущості практичної підготовки для виконання професійних функцій та готовності до професійної діяльності, що вдало формуються на практичних заняттях. Діана ХИТРАК зауважила, що є безпосереднім свідком тих зусиль, які докладають викладачі кафедри для забезпечення високого рівня викладання та практичної спрямованості навчальних дисциплін. 

Водночас було окреслено коло питань, які потребують додаткової уваги. Зокрема, Ольга ЯВОРСЬКА висловила пропозицію щодо розширення розгляду спектру проблем, які виникають під час організації спілкування в освітньому середовищі, взаємодії з різними суб’єктами освітнього простору. Жваво обговорювалися можливості ОП щодо забезпечення набуття здобувачами освіти цифрових компетентностей, уміння працювати в команді, покращення комунікативних та м’яких (soft skills) навичок. Учасники зустрічі оцінили перспективи апробації отриманих знань під час проходження практик.

Підсумком плідної роботи стало напрацювання підходів до вдосконалення змісту освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти.