Home » #kpnu » Настановна конференція з проходження виробничої педагогічної практики в закладах дошкільної освіти для здобувачів вищої освіти 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти заочної форми здобуття освіти за освітньо-професійною програмою Початкова освіта

Ми в соціальних мережах

Facebook

Instagram

Настановна конференція з проходження виробничої педагогічної практики в закладах дошкільної освіти для здобувачів вищої освіти 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти заочної форми здобуття освіти за освітньо-професійною програмою Початкова освіта

2 лютого 2024 року на платформі Google Meet відбулась настановна конференція щодо проходження виробничої педагогічної практики в закладах дошкільної освіти здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти заочної форми здобуття освіти за освітньо-професійною програмою Початкова освіта.

Виробнича педагогічна практика майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти є необхідною складовою освітнього процесу і слугує формуванню у здобувачів вищої освіти системи професійних умінь і навичок, особистісних здібностей та якостей, необхідних для самостійного виконання ними функцій вихователя дітей раннього і дошкільного віку, формуванню професійних умінь, необхідних для догляду, розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку, поглибленню знань здобувачів з фахових дисциплін через практичну підготовку.

Керівник практики зі спеціальності Ватаманюк Г.П. ознайомила присутніх з організаційними умовами проходження практики, провела інструктаж з техніки безпеки життєдіяльності у цей період, звернула увагу на дотримання правил безпеки в умовах воєнного стану.

Керівник практик з фаху Бабюк Т.Й.  ознайомила здобувачів вищої освіти з метою, змістом роботи та етапами проходження практики, переліком звітної документації та вимогами щодо її оформлення, термінами здачі. Присутні обговорили зміст й організаційний план роботи, ознайомилися з порядком ведення щоденників і робочих зошитів практики, спостережень і нотаток тощо.

Керівник практики з педагогіки Гордійчук М.С. зупинилася на значенні практики для вдосконалення вмінь студентів аналізувати свою педагогічну діяльність, самостійно знаходити шляхи її покращення, ставити завдання щодо власної самоосвіти, впроваджувати в освітній процес інноваційні методи й технології розумового, фізичного, морального, трудового та естетичного виховання дітей дошкільного віку.

Керівник практики з психології Дуткевич Т.В. ознайомили здобувачів вищої освіти із змістом завдань з психології, пояснила методику проведення обстежень дитини дошкільного віку, переліком документації, вимогами щодо її оформлення та критеріями оцінювання.

Керівники практики  побажали студентам  успіхів під час проходження практики та творчого виконання поставлених завдань.