Home » #kpnu » Обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Логопедія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Ми в соціальних мережах

Facebook

Instagram

Обговорення освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Логопедія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

24 жовтня 2023 року відбулася  зустріч гаранта освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Логопедія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти кандидата педагогічних наук, доцента кафедри теорії та методик дошкільної освіти Ірини Газіної та розробників програми, фахівців з групи забезпечення:  Галини Ватаманюк, кандидата педагогічних наук, старшого викладача кафедри теорії та методик дошкільної освіти, Катерини Демчик, кандидата педагогічних наук, старшого викладача кафедри теорії та методик дошкільної освіти, Іванни Пукас, кандидат педагогічних наук, старшого викладача кафедри теорії та методик дошкільної освіти з працівниками управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради.

Начальник відділу дошкільної та інклюзивної освіти Калинюк Євгенія Миколаївна в ході обговоренні освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Логопедія» зазначила про важливість дослідницької компоненти  у професійній підготовці здобувачів вищої освіти першого бакалаврського рівня, які мають бути готовими  до використання сучасних засобів та прийомів в організації дослідницької діяльності дітей в закладах дошкільної освіти.

Головний спеціаліст відділу дошкільної та інклюзивної освіти Шевеленко Таїсія Антонівна відмітила потребу формування у майбутніх фахівців дошкільної освіти компетенцій, що  сформують уміння здійснювати психо-емоційну підтримку дітей дошкільного віку засобами творчості. А саме,  володіння необхідними знаннями про емоційну сферу дошкільників, формування емоційного інтелекту, вплив травматичних та стресових подій на особистість дитини, а також з’ясувати значення творчості для зняття емоційної напруги та надання психоемоційної підтримки дошкільникам у ЗДО. Також вона акцентувала увагу на  доцільності застосування  методів арт-терапії у роботі з дітьми дошкільного віку, зокрема дітей ВПО (ізотерапія, музикотарапія, пісочна терапія, ігрова терапія, казкотерапія, кольоро-терапія, лялько-терапія).

Зустріч була цікавою та плідною. Учасники зазначили, що саме такий формат обговорення різних аспектів підготовки фахівців з дошкільної освіти, зокрема й змісту освітньо-професійних програм, є вкрай важливими. Адже саме в такому разі з’являється можливість врахувати думку та позицію педагогів-практиків, роботодавців.