Home » #kpnu » Гібридне гостьове заняття-тренінг на тему: «Теоретико-практичні аспекти використання ігрових технологій з дітьми дошкільного віку у взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї»

Ми в соціальних мережах

Facebook

Instagram

Гібридне гостьове заняття-тренінг на тему: «Теоретико-практичні аспекти використання ігрових технологій з дітьми дошкільного віку у взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї»

30 квітня 2024 року відбулося гібридне гостьове заняття-тренінг на тему: «Теоретико-практичні аспекти використання ігрових технологій з дітьми дошкільного віку у взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї», організоване Ольгою МЕЛЬНИКОВОЮ, кандидатом педагогічних наук, доцентом, в.о. завідувача кафедри дошкільної освіти та Іриною НАЙДЮК, викладачем кафедри дошкільної освіти в рамках дисципліни «Педагогіка дошкільна з історією» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та Тетяною БАБЮК, кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри теорії та методик дошкільної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Для реалізації практичної частини та проведення тренінгу було запрошено Жанну ЦАРУК, директора закладу дошкільної освіти №1 «Ромашка» загального розвитку Христинівської міської ради Черкаської області.

Заняття проходило у змішаній формі. Учасниками були здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта та викладачі кафедри теорії та методик дошкільної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка і здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 016 Спеціальна освіта, викладачі факультету дошкільної та спеціальної освіти в Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Впродовж заняття на здобувачів вищої освіти чекали різні форми роботи. Першочергово, Тетяна БАБЮК розповіла про роль ігрових технологій у розвитку дітей дошкільного віку в рамках співпраці закладу дошкільної освіти та сім’ї.

Далі Ірина НАЙДЮК розкрила питання гри як засобу соціалізації дітей дошкільного віку і запропонувала студентам попрацювати в групах з картками. Суть завдання полягала в тому, щоб детально продумати та описати ситуації, зображені на картках, та дати відповіді на ряд запитань.

Родзинкою заняття стала презентація авторських ігор та методик для розвитку критичного мислення у дошкільнят, в тому числі і дітей з особливими освітніми потребами, розроблених директором закладу дошкільної освіти Жанною ЦАРУК. Під час тренінгу Жанна Іванівна поділилася зі здобувачами освіти та викладачами не лише теоретичними аспектами розроблених методик, а і надала можливість попрацювати з наочними матеріалами розроблених нею ігор та продемонструвала елементи практичної роботи вихователя з представленими іграшками («Тетріс-квадрат на 9 штирях»,  «Куб сома», «Чарівний метелик», «Логокуб»).

По завершенню заняття відбулася рефлексія, під час якої учасники поділилися своїми емоціями та думками, наголосили на значущості таких занять для професійного розвитку майбутніх фахівців закладів освіти. Заняття залишило за собою масу позитивних вражень.