| Наступність роботи ДНЗ та початкової школи |
| Технології формування екологічної культури дошкільників |
| Основи природознавства з методикою |
| Методика ознайомлення дошкільників з природою |
| Організація ігрової діяльності в дошкільному віці (2 курс) |
| Організація ігрової діяльності в дошкільному віці (4 курс) |
| Теорія та методика співпраці з родинами |
| Теорія і технології розвитку дитячої художньої творчості |
| Дошкільна педагогіка з історією |
| Вступ до спеціальності |
| Основи образотворчого мистецтва з методикою керівництва |
| Теорія та технології адаптації та соціалізації дітей в умовах закладів дошкільної освіти |
| Методика виховання та розвитку дітей раннього віку (1 курс) |
| Методика виховання та розвитку дітей раннього віку (2 курс) |
| Теорія та методика фізичного виховання і валеологічної освіти |
| Дошкільна педагогіка |
| Основи дизайну та моделювання розвивального предметного середовища в закладах дошкільної освіти |
| Формування базових якостей особистості дитини дошкільного віку |
| Робота з дитячою книжкою в закладах дошкільної освіти |
| Ознайомлення дітей з суспільним довкіллям (3 курс) |
| Ознайомлення дітей з суспільним довкіллям (1 курс) |
| Ознайомлення дітей з суспільним довкіллям (4 курс) |
| Організація музично театралізованої діяльності в закладах дошкільної освіти |
| Методика роботи з дитячою книжкоюв ДНЗ |
| Дошкільна лінгводидактика (ДО) |
| Дошкільна лінгводидактика (ПО) |
| Основи наукових досліджень |
| Особливості роботи з обдарованими дітьми в умовах ДНЗ |
| Інноваційні педагогічні технології в дошкільній освіті |
| Теорія та методика музичного виховання |
| Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень |